Algotels
ZenHotels.com
Beoordeeld op 19 juli 2020 via mobiele applicatie

Hotelpersoneel was heel vriendelijk, we checkten al vroeg in maar onze kamer was nog niet klaar. We konden al wel gebruik maken het heerlijke zwembad met uizicht op de tempel. Het hotel heeft zelfs een eigen ingang naar het museum!
De hotelkamer (deluxe suite) was perfect met uitzicht op tempels en zwembad en een eigen terras.
Ontbijt was heerlijk. Pool service was ook heel goed.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 13 mei 2020 via mobiele applicatie

Een bijzonder 5 sterren hotel op een nog bijzondere locatie. Het hotel en de kamers zijn traditioneel ingericht. De buitenbar en terras hebben net als het separate restaurantterras een prachtig uitzicht op de archeologische Vallei van de Tempels van Agrigento, welke via de tuin van het hotel zijn te bereiken.
Heerlijk om een paar daagjes te ontspannen.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 29 juli 2019 via mobiele applicatie

Zeer klassevol hotel met zeer vriendelijk en professioneel personeel. Zeer behulpzaam om toeristische info te geven. Restaurant met betoverend uitzicht op de tempel. Lekker eten. Via privé tuin toegang naar de tempelvallei.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 19 september 2018

Hier heb ik mij een weekend lang een prinses gevoeld! Het personeel is super klantgericht, het eten in het restaurant is fantastisch. De kamers zijn schitterend, comfortabel en volledig ingericht. En dan de tuin en de omgeving, geen woorden voor! Je stapt zo in het archeologische park waar de mooiste tempels van Sicilië staan. Absoluut een aanrader!

Kamertip: het mooiste uitzicht is op de Vallei van de Tempels
Datum van verblijf: januari 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 21 augustus 2018

Dit is enkel een beoordeling van het restaurant
Dineren in Villa Athena is een must in Agrigento
Wat een ongelooflijk mooi zicht op de Concordia tempel in de avondschemering
Voor wie van romantiek houdt en lekker wil eten

Datum van verblijf: augustus 2018