Trip.com
eDreams
Snaptravel
Beoordeeld op 17 oktober 2017 via mobiele applicatie

Eenvoudige maar nette kamer, wel wat gedateerd. Vriendelijke ontvangst. Uitzicht op de tempels, met de auto binnen 10 minuten bij de entree van de tempels (zeker aan te bevelen). Uitstekend diner (Nederlandse prijzen) met mooi uitzicht en leuke bediening, ook prima ontbijt.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 28 september 2017

We waren hier maar één nacht met als doel een bezoek aan de Vallei der Tempels, en daar leent het hotel zich uitstekend toe met een afstand van slechts enkele kilometers. Het is gesitueerd in een middeleeuwse wachttoren met kamers daarin en verder rond een elegante binnenplaats. Een aangename aflopende tuin biedt een panoramisch zicht op de Tempelvallei, net zoals het restaurant dat doet. Dat restaurant biedt trouwens een zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding. De kamer was verzorgd en voorzien van alle comfort, op het onthaal aan de receptie was evenmin iets aan te merken. Kortom, ietwat afgelegen maar zeer geschikt als etappeplaats.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 23 juni 2017 via mobiele applicatie

Heel vriendelijk personeel met veel humor. Heerlijk gegeten, het dessert met de verboden appels van de Etna is een aanrader. Het diner wordt geserveerd in de prachtige tuin met uitzicht op de Vallei der tempels.
Hotel is rustig gelegen, ook al ligt het niet ver van de weg. Agrigento en de badplaats San Leone zijn snel te bereiken.
Het enige wat we een beetje misten was een zwembad. Inrichting kamers een beetje ouderwets maar prima bedden.

Datum van verblijf: juni 2017
Gianofrio P, Direttore van Foresteria Baglio Della Luna, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juni 2017

Hallo en dank je voor de vriendelijke beoordeling. Onze hotel is midden in de archeologische zone (Vallei van de Tempels) en de authoriteiten geven geen bouwvergunningen voor zwembaden (en ook geen voor om het even wat). Met vriendelijke groet, Gianofrio

Beoordeeld op 26 juli 2016

Mooi gelegen, goede bedden, netjes.
Vriendelijk personeel.
Ontbijt is niet slecht, maar kan toch beter in een 4 sterrenhotel.
Aangename sfeer, spijtig dat er geen zwembad is, er is anders plaats enoeg in de tuin.
Straalt klasse uit.

Kamertip: Kamers in de toren zijn het duurst.
Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 21 mei 2015

Heerlijk landelijk gelegen met een prachtige tuin en uitzicht op de vallei der tempelsKamers zijn ruim en modern en goed ingericht
Bed slaapt goed en douche geeft goed warm water
Jammer dat de tv alleen italiaanse zenders heeft, een klein minpuntje, marr gelukkig konden wij t goed verstaan.
Restaurant is uitstekend met goede bediening, geldt ook voor receptie

Kamertip: In de lage bijbouw
Datum van verblijf: mei 2015