Beoordeeld op 1 augustus 2019

Ligt wel langs een drukke weg op een industrieterrein maar ziet er van buiten schattig uit. Vriendelijk personeel en een welkomstdrankje. Maar... de kamers zijn 50 jaar oud en het is er niet schoon. Het binnenbad is in de zomer gesloten en het buitenbad zit voor groepen kinderen die zwemles krijgen?!! Wtf?? ontbijt is keurig. Maar de kamers zijn niveau asielzoekerscentrum.Erg gehorig: zowel qua geluid binnen als geluid van buiten. Geen kluis, geen koelkast

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 8 oktober 2018 via mobiele applicatie

Hotel verhuurt ook zalen. Muziek staat er zo hard is in het hele hotel te horen.
Bij mijn klacht bij de receptie ( wij waren niet de enigste), sorry we kunnen vragen of het iets zachter kan duurt maar tot midden nacht.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 28 augustus 2018 via mobiele applicatie

Als je aankomt in dit hotel denk je wauw wat een mooi hotel! Ook een leuke ontvangst bij de receptie die je echt willen helpen! Wij werden voor de lunch naar het restaurant verwezen wat de eerste teleurstelling was. Duur en niet lekker eten en vooral weinig keuze. In de omgeving is denken wij voldoende gelegenheid om lekkerder te eten.

Toen we naar de kamer gingen kwam de volgende teleurstelling, zodra je de lift uitstapt lijkt het alsof je in een ander hotel bent. Het is oud vervallen en stoffig. Ook de kamers zijn vooral oud en vervallen het lijkt alsof je naar de jaren 70 terug gaat en het hotel recent beneden is opgeknapt maar boven niet is meegenomen.

Wel ligt het hotel in een leuke omgeving, met toen minuten ben je op een heerlijk strand en met tien minuten ben je ook in Agrigento een leuk stadje waar je lekker kunt eten met uitzicht op de vallei van de tempels (restaurant tip: opera)!
Ook ligt het ideaal voor bezoek aan de vallei van de tempels wat echt indrukwekkend is!

Echter ga maar een nacht naar dit hotel ivm de vervallen kamers en ook het bed sliep niet lekker.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 23 juli 2018 via mobiele applicatie

Gelegen op een industrieterrein in middele of nowhere. Van buiten ziet het hotel er nog wel aardig uit maar zodra je binnen stapt ga je terug de tijd in. Het hotel de gangen en de kamers het is allemaal zwaar verouderd en ogen of er 25 jaar geleden voor het laatst een verandering heeft plaats gevonden. De Wi-Fi is bedroevend slecht(kom op het is 2018 als hotel moet je dit op orde hebben) hierdoor was de lobby in de avond gevuld met mensen opzoek naar wat werekende Wi-Fi het voelde als 2005. In de lobby werd om een of andere reden heel de dag harde muziek gedraaid. Om positief te eindigen het personeel is vriendelijk en je kan voor de deur parkeren maar ik ben blij dat ik na een nacht verder kan.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 22 juli 2018 via mobiele applicatie

Hotel op onze rondreis dat feitelijk in een buitenwijk lag. 15 minuten van centrum met auto. Wel aardig zwembad, jammer dat de douches daar het niet doen. Zwembad ook tussen 1300 en 1530 gesloten. Jammer als je aankomt en even een frisse duik wil. Aan zwembadkant ziet hotel er aardig uit. Aan andere kant minder. Kamers schoon, maar relatief verouderd allemaal. Personeel behulpzaam en vriendelijk.

Datum van verblijf: juli 2018