Beoordeeld op 4 juli 2018 via mobiele applicatie

Dit hotel is niet 4 sterren waardig. We kregen een kamer waarvan de douchekop eraf vloog wanneer de douche aan ging en met een airco die na 5 min begon te lekken. Nadat we onze klacht hadden ingediend bij de receptie kregen we wel direct een nieuwe kamer die er wat beter uitzag. Maar waarom geef je je gasten eerst een kamer die erg onder de maat is? Verder is het ontbijt erg slecht. De niet verse jus d’orange mag je in een plastic bekertje schenken, er is bijna geen keuze voor beleg, er staan bijna alleen maar cakejes en taart op het buffet en het roerei is half gebakken/half rauw. Positief is wel de ober bij het zwembad. Deze was erg vriendelijk. Het zwembad zelf is ook fijn alleen de bedden bij het zwembad zijn wat minder. We hebben onze klacht over de kamer ingediend bij Corendon waar we onze vakantie hebben geboekt. Zij geven aan het hotel niet te herkennen bij onze klacht en hier moeten we het maar mee doen.

Datum van verblijf: juli 2018
Hotel A, Proprietario van Hotel Della Valle, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2018

Gent. Sig. Ci scusiamo per lo inconveniente da lei lamentato. Purtroppo un doccino che alla accensione della doccia si stacchi non e assolutamente prevedibile e ci creda accade anche nelle migliore famiglie od in hotel 5 o 7 stelle. Fortunatamente non e lei ad attribuire le stelle alle strutture alberghiere che di contro vengono attribuite dalle locali Istituzioni all'uopo predisposte dopo un attento ed accurato esame della str uttura e dei servizi che essa rende.
Le goccine di acqua a seguito della accensione dell'aria condizionata sono state causate dalla condensa prodottasi all'interno dello apparato condizionatore. Gli addetti alla segreteria ai quali lei si e giustamente rivolto avrebbero dovuto inviarle nell'immediato un manutentore ma hanno preferito per evitarle fastidi cambiarle immediatamente camera con altra di livello superiore.Per quanto riguarda la prima colazione siamo certi che lei abbia fatto confusione con altro hotel. Non abbiamo mai ricevuto alcuna recensione in cui si dicesse male della prrima colazione fornita di quanto più possa immaginarsi con prodotti di primissima qualità confezionati durante la notte dalla nostra pasticceria.Sui tavoli sono posizionati i bicchieri assolutamente di vetro con accanto dei bicchieri di plastica per chi preferisce utilizzare questi ultimi per motivi propri. Ella evidentemente non se ne sarà accorto ho avrà preferito non accorgersene. I succhi di arance di pera di kiwi vengono preparati durante la notte utilizzando frutta fresca dalla nostra pasticceria Non vi è assolutamente utilizzo di polverine varie o di succhi preconfezionati. Vorremmo elencare tutto quanto contiene la prima colazione ma forse non basterebbero 10 pagine, ed onestamente non è ipotizzabile< ne immaginabile aggiungere altro. Concludiamo amaramente supponendo che lei infastidito dallo inconveniente inizialmente lamentato abbia costruito questo castello di menzogne o per essere benevoli ipotizziamo che abbia fatto confusione con altro hotel.

Beoordeeld op 20 september 2017

Met matig druk ik me nog zwak uit. Bij binnenkomst een nurk van een receptionist die helemaal geen zin had om mensen te ontvangen. Er was geen parkeermogelijkheid, maar op een parking voor 20 auto's aan de zijkant van het hotel stond wel het personeel en belangrijkere gasten. Na 1 nacht geklaagd over het enorme lawaai in het hotel ( kamer 105), waarschijnlijk boven de bar. Er zou iets aan gedaan worden. Niet dus, er was niet eens over gecomuniceerd onderling. Daarna Taxi besteld voor 19.45 s'avonds, vergeet het maar, toen we beneden kwamen moest er nog gebeld worden, taxi was er om 20.30. Een zeer onpersoonlijke hotelfabriek waar ik nooit meer terugkom. Om positief te eindigen, ontbijtbuffet was goed en omgeving zwembad prachtig.Ook liging was zeer goed, jammer van al de rest.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 20 november 2015 via mobiele applicatie

Personeel is er vriendelijk de kamer ok, alleen het restaurant moet je vermijden het diner was ronduit slecht voor €25 in de stad eet je zoveel beter voor dat geld de tempel valei waar we IP uitkeken was overigens prachtig

Datum van verblijf: november 2015
Beoordeeld op 15 juni 2014

Na een dag lang rijden langs gesloten B&B's, volle hotels uiteindelijk laat hier aangekomen. Uitstekende ontvangst en supervriendelijke receptioniste. We zijn er drie dagen gebleven en hebben genoten van de airco, de prima bedden en de uitstekende badkamer. Mooiste van alles is de tuin met zwembad en jacuzzi. Na een dag stof opdoen in de vallei van de tempels of Agrigento zelf is het hier heerlijk ontspannen en schoon worden!
Uiteten doe je in de stad!

Kamertip: Als het druk is kan je een (junior)suite tegen normale kamer prijs krijgen (wel Italiaans spreken he!)
Datum van verblijf: mei 2014
Beoordeeld op 28 mei 2014

Maar 1 nacht gebleven. Verouderd hotel. Badkamer pas gerenoveerd, na lezen van beoordeling s'avonds niet in hotel gegeten. Menukaart is beperkt.
Tuin was echt heel mooi. Zwembad was netjes, bij de jacuzzi lag de kap er nog op. Na vragen of we er gebruik van mochten maken, was dat geen probleem. Maar uit eindelijk geen gebruik van gemaakt want er lag een dode hagedis in!

Datum van verblijf: mei 2014