“Verrassend!”
Beoordeling van Auberge des Consuls

Auberge des Consuls
Geclassificeerd als nr. 3 van 12 Restaurants in La Salvetat-sur-Agout
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Ongelooflijk genoten van een restaurant bezoek met het gezin. Van begin tot einde: verwennerij met streekproducten. Zelfs het kindermenu was gemaakt met streekproducten! De smaken waren af! Aanrader! Verfijnde innovatieve keuken zoals we zelden zien in Frankrijk. Lekkere wijnen per glas. Goede prijs kwaliteit verhouding. We komen terug!

Datum van bezoek: juli 2020

gisteren beoordeeld

3 dagen geleden beoordeeld

4 dagen geleden beoordeeld

5 dagen geleden beoordeeld

Reizigers die Auberge des Consuls bekeken, bekeken ook

La Salvetat-sur-Agout, Herault

In Auberge des Consuls geweest? Deel je ervaringen!