Harry K

Door de Franse slag heenkijken

Beoordeling van Le Saint-Barnabé
4,0 van 5 bollen6 sep 2019 beoordeeld
Als je aan komt rijden op de parking denk je…. wat een vervallen bende, maar wel een hele mooie tuin met prachtige bloemen. Bij de receptie in het hoofdgebouw is het allemaal keurig netjes. Ontvangst super aardig en prettig. De gastvrouw zorgt dat het je aan niets ontbreekt. Wij verbleven in een kamer in het bijgebouw. Kamer was prima, bedden zijn goed, alles is schoon. Badkamer is modern met föhn en heerlijke doucheschuim, maar een kleine douche met een douchegordijn en irritante eenhendelkraan waar je makkelijk tegenaan stoot. Volgens de gegevens zou er een minibar op de kamer moeten zijn…. wij troffen alleen maar de stroomaansluiting daar voor. Wellness (gratis) bestaat uit sauna, infraroodkabine, stoombad en jacuzzi. Diverse ligbedden. Er is een patio waar je (naakt) af kunt koelen. Ook bij de sauna en infrarood is het verplicht naakt. De overige ruimtes zijn met badkleding, helaas, maar we snappen de reden. Handdoeken kun je onbeperkt bij de receptie krijgen. Het zwembad in de tuin is ook erg fijn en verrassend groot. Ontbijt is echt zeer uitgebreid, zeker voor Franse begrippen. Diner is fantastisch, die vermelding in de Michelin gids hebben ze zeker verdiend, terwijl het prijsniveau niet overdreven is! Ook de ligging van het hotel, in het bos direct aan wandel- en mtb routes is geweldig. Prijs/kwaliteit verhouding is zeker in orde, je moet alleen even door de Franse slag van het onderhoud en afwerking van de gebouwen heen kijken. Wij hadden 3 nachten vooraf geboekt en zelfs nog een nacht bijgeboekt.
Datum van verblijf: september 2019
3,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • StayForLong
    2.6 km van Le Saint-Barnabé
    Zwembad
    Meer hotels in Buhl bekijken
    Beoordeeld op 28 maart 2018 via mobiele applicatie

Hotel in de mooie Elzas. Kamers klein en eenvoudig. Badkamer compleet maar heel klein. Voor een nacht prima te doen, maar voor een vakantie zou dit voor mij te krap zijn. Vriendelijke ontvangst. Spa is netjes, maar jammergenoeg geen echte sauna (infrarood). De vloer is van steen en is zeer koud, een vloerverwarming zou prettig zijn. Ondanks mijn slippers voelde ik de kou. Mooi verwarmd buitenbad.
    Hotel heeft goed restaurant.

Datum van verblijf: maart 2018
    Beoordeeld op 27 juni 2017

Mooie plek, rustig, kamers in hotel en in gebouwen er achter. Wij zaten zeer privé in een kamer achter het hotel. Het restaurant was verrassend goed. De Vogezen zijn prachtig, maar we hadden ook het geluk dat het prachtig weer was.

Datum van verblijf: juni 2017
    Beoordeeld op 5 juli 2015 via mobiele applicatie

Hier inmiddels voor de 5e keer geweest. Het hotel, de spa, het eten, de mensen (Clemence, Eric, Christian en andere) ze blijven geweldig. Was tijdens de Pasen, prachtige wandelingen die je afsluit met een saunabezoek en nadien een geweldig menu met dito wijn.
    S'ochtend een fantastisch ontbijt en superwandel adviezen.
    Vraag Clemence waar de wijn te kopen en je gaat naar leuke wijnboeren met prachtige wijnen.
    We hopen hier nog vaak terug te komen.
    Bedankt Mandy en Joop.

Datum van verblijf: juli 2015
    Beoordeeld op 14 augustus 2010

We hebben hier een nachtje geslapen. Het hotel bestond uit kleine "huisjes" . In het hoofdgebouw zijn we niet echt geweest buiten het ontbijt. Zag er allemaal keurig schoon uit. Personeel was vriendelijk. Konden ook gebruik maken van de Spa (gratis), helaas kwamen we te laat vanuit het dorp terug. Prima om te slapen voor doorreis, voor ons niet echt iets om een week te zitten. Waren ook gezinnen met kleine kinderen en zij hadden ruimte om te spelen op groot grasveld voor de huisjes.

Datum van verblijf: juli 2010
    Beoordeeld op 20 april 2010

Het vrouwelijke receptie personeel was erg mannen gefixeerd en gedroeg zich tegenover vrouwelijke gasten zo als of ze afwezig zijn. Heel aparte sfeer. Bovendien geprobeerde een receptiemedewerkster uit een aan de eerste dag geuite vooroverleg ¨misschien de laste dag in het restaurant te gaan eten" ons in een morele verplichting in te praten dan daar ook daar deze dag in het restaurant te eten. Het "You Appeal" in de service misde volledig. Het ontbijt was voor 12,- Euro opvallend beperkt en te duur. Ook bestond gebak, kwark en fruit van de vorige dagen. verse fruit is niet meer nieuw bijgekomen. Omgeving van het hotel was mooi.

Datum van verblijf: februari 2010