Beoordeeld op 22 juli 2018

Hier voor 1 nachtje verbleven. Alleraardigst personeel en een prima aanbod ontvangen toen we arriveerden met de vraag of er nog een kamer beschikbaar was.
Het hotel is wel oud, met doorleefde kamers maar heeft ook iets rustieks en romantisch.
Er is een heerlijk binnenzwembad aanwezig en een gezellige bar. De prijzen van de drankjes zijn echter doorgeschoten. Eur 9,- voor een flesje bier is te stevig.
We zijn in de stad wat gaan eten.

Datum van verblijf: juli 2018
YVES MARIE G, Directeur général van Les Manoirs de Tourgéville, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juli 2018

Geachte ,
Ik dank u voor uw reactie.
Ik ben heel blij dat je verblijf aangenaam was.
Met vriendelijke groet.

Beoordeeld op 25 september 2017 via mobiele applicatie

Dit hotel gevonden via 'dogs included' , omdat we onze hond mee wilden nemen maar Normandie.
We hadden een ruime suite, met een privé terras( helaas wel in de schaduw )
Heerlijk bed, fijne badkamer. Veel groen rondom het hotel en de bijgebouwen.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 31 juli 2017

De aangeboden kamer voldeed niet aan wat de website aanbood, nl. schimmel in de douche, gordijnen stuk, tapijt stuk, houten plinten afgebladderd etc etc. Super duur dineren in hun restaurant voor povere kwaliteit!

Kamertip: de kamers in de landhuizen zijn aan renovatie toe. Veel te duur!!!
Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 12 juli 2017

Super vriendelijk personeel! Wij vierden de verjaardag van mijn man en ze hadden gezorgd zelfs voor een taartje op de kamer (die ik voordien had mogen uitkiezen). Verder heel rustige omgeving. Je kan er volledig tot rust komen. Alles is er voorzien, ruim zwembad, Wellness, leuke bar, goed restaurant!
We gaan zeker terug!

Kamertip: Zeer rustig in de aparte blokken in de enorme tuin van het hotel
Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 2 juli 2017

Alleen positief ! Vriendelijk aan de receptie, in restaurant en bar. Prachtige kamers, heel netjes. Prachtig, uitgebreid ontbijt. diner in restaurant is een aanrader. Gelegen in een rustige omgeving, in de natuur. Leuk om tussen de vogels te ontwaken.

Datum van verblijf: juni 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken