“Duur”

Brasserie Kiewit
Geclassificeerd als nr. 6 van 24 Restaurants in Zonhoven
Keukens: Hedendaags
3 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer duur en was zeker geen kg mosselen. De garcons waren redelijk vriendelijk maar mevrouw zeer nors en zuur. De placemats schuiven en frotselen op elkaar. Zeker als er zoveel op tafel staat als bij mosselen. Servetten zijn juist karton.

Datum van bezoek: september 2018

27 augustus 2018 beoordeeld

Was aangenaam verrast,de gamba’s waren super lekker.
Mooi gepresenteerd.Als er één minpuntje is dan is het de gezelligheid en sfeer
die hier ontbreekt en nogal luidruchtig.

Datum van bezoek: september 2017
21 juli 2018 beoordeeld

Wij waren opzoek naar iets goedkoops in de buurt, kozen di omdat er "brasserie" staat. We schrokken wel toen bleek dat we een beetje verkeerd waren en hier geen croques of echt goedkope dingen op de kaart stonden. Toen zagen we dat de kinderkaart wel goed was en er voldoende keuze was voor de vier tieners in het gezelschap. Er werd geen probleem van gemaakt dat zij als tiener een kindermenu kozen. We werden heel goed bediend, het eten was heel lekker, de drank lekker fris, de porties zeker in orde, de prijs uiteindelijk zeer correct.

Datum van bezoek: juli 2018
Kiewit520, Eigenaar van Brasserie Kiewit, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juli 2018

Dank u voor uw feedback

5 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een echte aanrader zijn de zuiderse mosseltjes met parmezaan en tomaat! Maar ook de andere gerechten zijn van goede kwaliteit. Dit in combinatie met een erg vriendelijke gastvrouw => Top!

Datum van bezoek: mei 2018
25 maart 2018 beoordeeld

Tja, mijn titel zegt het al, een echt mosselkot. Niet dat het eten niet goed is, of dat de mosselen niet bij de beste van omstreken mogen gerekend worden, maar het stinkt daar tijdens het "spitsuur" gewelding naar ajuin en mosselen.
Bij mijn laatste "poging" om er te gaan eten ben ik binnen gegaan zonder vooraf te reserveren, en vroeg de bediening of er nog plaats was voor 2. En dat was zo, geen probleem. Maar tijdens die enkel minuten aan de deur was ik bijna ziek van de geur van ajuin die in de zaak hing. Ik ben dan terug naar de wagen gegaan, en mijn vrouw schrok van de geur van mijn kleren. We hebben dan wijselijk besloten om daar NIET te gaan eten. Een week later kon je de geur nog steeds rieken aan mijn jas, de andere kleren werden onmiddellijk gewassen.

Datum van bezoek: februari 2018

Reizigers die Brasserie Kiewit bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province
Hasselt, Limburg Province

In Brasserie Kiewit geweest? Deel je ervaringen!