“Brasserie, eerder restaurant. Lekker, aangenaam om zitten, goede bediening.”
Beoordeling van Brasserie Kiewit

Brasserie Kiewit
Geclassificeerd als nr. 6 van 24 Restaurants in Zonhoven
Keukens: Hedendaags
21 juli 2018 beoordeeld

Wij waren opzoek naar iets goedkoops in de buurt, kozen di omdat er "brasserie" staat. We schrokken wel toen bleek dat we een beetje verkeerd waren en hier geen croques of echt goedkope dingen op de kaart stonden. Toen zagen we dat de kinderkaart wel goed was en er voldoende keuze was voor de vier tieners in het gezelschap. Er werd geen probleem van gemaakt dat zij als tiener een kindermenu kozen. We werden heel goed bediend, het eten was heel lekker, de drank lekker fris, de porties zeker in orde, de prijs uiteindelijk zeer correct.

Datum van bezoek: juli 2018
Kiewit520, Eigenaar van Brasserie Kiewit, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juli 2018

Dank u voor uw feedback

5 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een echte aanrader zijn de zuiderse mosseltjes met parmezaan en tomaat! Maar ook de andere gerechten zijn van goede kwaliteit. Dit in combinatie met een erg vriendelijke gastvrouw => Top!

Datum van bezoek: mei 2018
25 maart 2018 beoordeeld

Tja, mijn titel zegt het al, een echt mosselkot. Niet dat het eten niet goed is, of dat de mosselen niet bij de beste van omstreken mogen gerekend worden, maar het stinkt daar tijdens het "spitsuur" gewelding naar ajuin en mosselen.
Bij mijn laatste "poging" om er te gaan eten ben ik binnen gegaan zonder vooraf te reserveren, en vroeg de bediening of er nog plaats was voor 2. En dat was zo, geen probleem. Maar tijdens die enkel minuten aan de deur was ik bijna ziek van de geur van ajuin die in de zaak hing. Ik ben dan terug naar de wagen gegaan, en mijn vrouw schrok van de geur van mijn kleren. We hebben dan wijselijk besloten om daar NIET te gaan eten. Een week later kon je de geur nog steeds rieken aan mijn jas, de andere kleren werden onmiddellijk gewassen.

Datum van bezoek: februari 2018
4 maart 2018 beoordeeld

Zeer lekker eten, uiterst vriendelijke bediening en vooral ook een kleine speelhoek voor de allerkleinsten. Hebben bijzonder genoten van de mosselen, 4 porties op diverse wijze klaargemaakt waren subliem. De steaks perfect gebakken en van zeer goede kwaliteit, zelfs de zeetong is een absolute aanrader.

Datum van bezoek: maart 2018
4 februari 2018 beoordeeld

Lekkere mosselen :prima kwaliteit en zeer lekkere bereiding. De keuze van bereiding van de mosselen is zeer ruim ...voor iedereen wel iets naar zijn wil en soms zelfs zeer speciaal.Brasserie met zeer vriendelijk personeel , vlotte bediening zonder lange wachttijden . Prijs/kwaliteit is meer dan ok voor een brasserie.

Datum van bezoek: januari 2018

Reizigers die Brasserie Kiewit bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province
Hasselt, Limburg Province

In Brasserie Kiewit geweest? Deel je ervaringen!