“Brasserie voor wie van mosselen houdt.”
Beoordeling van Brasserie Kiewit

Brasserie Kiewit
Geclassificeerd als nr. 6 van 24 Restaurants in Zonhoven
Keukens: Hedendaags
4 februari 2018 beoordeeld

Lekkere mosselen :prima kwaliteit en zeer lekkere bereiding. De keuze van bereiding van de mosselen is zeer ruim ...voor iedereen wel iets naar zijn wil en soms zelfs zeer speciaal.Brasserie met zeer vriendelijk personeel , vlotte bediening zonder lange wachttijden . Prijs/kwaliteit is meer dan ok voor een brasserie.

29 januari 2018 beoordeeld

Wanneer de chef de titel gekregen heeft: Beste mosselkok van belgie, dan zal het ZEKER NIET met deze kwaliteit van de mosselen geweest zijn en ook niet met mijn genomen bereiding, lookroom.

27 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Inmiddels ben ik 2x in brasserie kiewit geweest. 1 x gewoon en 1 x via social deal. Beide keren heb ik mosselen gegeten en beide keren ben ik zeer tevreden buiten gegaan.
Je hebt keuze uit 19 mosselbereidingen en ik moet zeggen dat de stroganoff tot nog toe mijn favoriet is.

Hoewel het geen goedkope zaak is, krijg je wel kwaliteit voor je geld. Mooie grote mosselen, vriendelijke bediening,...

Kortom, een aanrader als je mossel liefhebber bent!

22 januari 2018 beoordeeld

We waren er ter gelegenheid van een familiefeest maar de aangeboden plaats was niet aangenaam, hoge stoelen en zeer smalle tafels (50 cm waar je met 2 tegenover elkaar moet gaan zitten). Deze zaak ik gespecialiseerd in mosselen en deze zijn lekker maar de normale porties zijn beperkt tot 1kg voor minimum 24€. De steaks zijn er ook lekker en hebben een normaal gewicht. Het is er wel lekker en de gerechten zijn verzorgd maar rekening houdende met de accomodatie is het er iets te prijzig.

31 oktober 2017 beoordeeld

Omdat we goesting in mosselen hadden en deze zaak bij Social deal een aanbieding had van mosselen en een pompoensoepje of een dame blanche voor 17 euro ,besloten we hier te komen eten .Een mooie zaak met een correcte ontvangst ,de zaak zat redelijk vol en de bediening ging heel vlot.Eerst kregen we een paar ongepelde garnalen als hapje en daarna de mosselen natuur (voor mij de enigste mosselbereiding) ,deze waren heel lekker,maar een beetje te gezouten.De portie mosselen woog een kg en de qua kaliber waren het supers,als Social deal vond ik het voldoend ,maar als ik enkel hiervoor 24 euro hiervoor zou moeten betalen vind ik het teveel .Misschien als je gewoon a la carte komt eten is er ander kaliber voorzien.Het dessert,een dame blanche was correct,al bij al lekker geegten voor een kleine prijs .

Datum van bezoek: oktober 2017

Reizigers die Brasserie Kiewit bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province
Hasselt, Limburg Province

In Brasserie Kiewit geweest? Deel je ervaringen!