“Heerlijke mosselen”

Brasserie Kiewit
Geclassificeerd als nr. 6 van 24 Restaurants in Zonhoven
Keukens: Hedendaags
27 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Inmiddels ben ik 2x in brasserie kiewit geweest. 1 x gewoon en 1 x via social deal. Beide keren heb ik mosselen gegeten en beide keren ben ik zeer tevreden buiten gegaan.
Je hebt keuze uit 19 mosselbereidingen en ik moet zeggen dat de stroganoff tot nog toe mijn favoriet is.

Hoewel het geen goedkope zaak is, krijg je wel kwaliteit voor je geld. Mooie grote mosselen, vriendelijke bediening,...

Kortom, een aanrader als je mossel liefhebber bent!

Datum van bezoek: januari 2018

22 januari 2018 beoordeeld

We waren er ter gelegenheid van een familiefeest maar de aangeboden plaats was niet aangenaam, hoge stoelen en zeer smalle tafels (50 cm waar je met 2 tegenover elkaar moet gaan zitten). Deze zaak ik gespecialiseerd in mosselen en deze zijn lekker maar de normale porties zijn beperkt tot 1kg voor minimum 24€. De steaks zijn er ook lekker en hebben een normaal gewicht. Het is er wel lekker en de gerechten zijn verzorgd maar rekening houdende met de accomodatie is het er iets te prijzig.

Datum van bezoek: januari 2018
31 oktober 2017 beoordeeld

Omdat we goesting in mosselen hadden en deze zaak bij Social deal een aanbieding had van mosselen en een pompoensoepje of een dame blanche voor 17 euro ,besloten we hier te komen eten .Een mooie zaak met een correcte ontvangst ,de zaak zat redelijk vol en de bediening ging heel vlot.Eerst kregen we een paar ongepelde garnalen als hapje en daarna de mosselen natuur (voor mij de enigste mosselbereiding) ,deze waren heel lekker,maar een beetje te gezouten.De portie mosselen woog een kg en de qua kaliber waren het supers,als Social deal vond ik het voldoend ,maar als ik enkel hiervoor 24 euro hiervoor zou moeten betalen vind ik het teveel .Misschien als je gewoon a la carte komt eten is er ander kaliber voorzien.Het dessert,een dame blanche was correct,al bij al lekker geegten voor een kleine prijs .

Datum van bezoek: oktober 2017
26 augustus 2017 beoordeeld

Met vrienden wilden we mosselen gaan eten. Maar waar? In Zonhoven een grote banner langs de weg met als linker beste misselijk van België. Niet gelogen! Grote keuze uit verschillende mosselbereidingen en op een correcte wijze bereid. No nonsens opgediend, .Vriendelijke bediening. Wij komen terug.

Datum van bezoek: augustus 2017
17 augustus 2017 beoordeeld

Natuurlijk hier gekomen n.a.v. de recensies over de mosselen. Heerlijk, Ook de service was prima. Restaurant is inderdaad wat lawaaiig, volgende keer reserveren we voor het buitenterras. Leuk om in een restaurant aan te komen en dan te zien dat er op alle tafels van mosselen wordt gesmuld.

Datum van bezoek: augustus 2017

Reizigers die Brasserie Kiewit bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province
Hasselt, Limburg Province

In Brasserie Kiewit geweest? Deel je ervaringen!