Beoordeeld op 15 mei 2021

De uitbaters zijn geboren om deze kamping uit te baten. De faciliteiten rondom nemen we er graag bij. Niets op aan te merken op deze kamping, of tocht wel! De drankkaart is te ruim (lol)
Zeer nette kamping en voor alles wat wils! Vissen,wandelen,fietsen,petanquen,niets doen,.....
De cafetaria biedt een ruime keuze voor de dorstigen, alsook een kleinigheid om de honger te stillen is hier voorhanden.
Eventjes kijken nu in onze agenda wanneer we hier nog eens enkele dagen of weken zullen komen verblijven.

Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 13 april 2021 via mobiele applicatie

Deze nieuwe eigenaars hebben en zijn nog altijd bezig om hier een supergezellige camping van te maken. Je komt de camping buiten en zit al direct in natuurgebied waar je prachtig kan wandelen. Goed aangegeven routes. Fietsknooppunt 79 vlak in de buurt. Gezellige cafetaria spijtig omwille corona nog dicht. Maar je kan lekkere pizzas of broodjes afhalen. Wel pas op afgesproken uur arriveren buiten de camping niet erg veel plaats om met campers te wachten. Douches zijn aan de kleine kant maar wel erg proper. Wc papier aanwezig op de wc s.Hasselt slechts op 10 tal km,mooi om te bezoeken. Dit is een camping waar je in de toekomst zal moeten reserveren om toch een plaatsje te kunnen bemachtigen. Plaatsen zijn ruim genoeg afgescheiden met haagjes.

Datum van verblijf: april 2021
Beoordeeld op 12 september 2019 via mobiele applicatie

Rustige camping met een prachtige omgeving. Sanitair verouderd en niet geheel proper. Mooie plaatsen. Verder vriendelijke mensen. De weg ernaar toe is erg aan vervanging toe . Fietsen en wandelen kun je hier fantastisch.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 6 mei 2018 via mobiele applicatie

We wilden enkele dagen weg niet te ver! Wat een meevaller! Rustig gelegen, mooie uitvalsbasis. Ruime plek, verzorgd. Niet super modern maar alles is aanwezig en is netjes. Behulpzame uitbating. Pluspunt is de vijver waar je een lijntje kan werpen. Ideaal om kinderen te leren vissen. Gezellige taverne en terras.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 21 augustus 2017 via mobiele applicatie

Camping is ok, goed gelegen en voldoende parking. Sanitair is goed maar kan beter. Uitbaatster super onvriendelijk. Zij heeft zeker geen opleiding gehad in het omgaan met klanten. Ik zou zelf durven zeggen 'sociaal gestoord'.
Voor haar telt enkel 'kassa, kassa' en voor de rest, doe niet moeilijk en stel niet te veel vragen!

Datum van verblijf: augustus 2017