florardeco
Antwerpen, België

Prima ervaring, comfortabele kamer, lekker eten

Beoordeling van La Perle des Vosges
5,0 van 5 bollen20 dec 2023 beoordeeld
We waren met een busgezelchap. Prima hotel, kamers,bedden perfect. Spijtig genoeg geen aparte bar, maar we konden zonder probleem blijven zitten aan de tafel. Het diner was super lekker, en voor de drank zeer democratische prijzen. Bediening prima, alsook de gastvrouw. We hebben genoten, Vic en Flora
Datum van verblijf: december 2023
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
The Villa
  • Expedia.com
  • Hotels.com
4.2 km van La Perle des Vosges
Gratis parkeren
Façade de l'hôtel vue de la place du marché.
Geen aanbetaling vereist
4.1 km van La Perle des Vosges
Roomservice
Meer hotels in Muhlbach-sur-Munster bekijken
Beoordeeld op 28 augustus 2018 via mobiele applicatie

Met veel plezier kan ik niet terugkijken naar dit hotel. Zeer matig ontbijt. Voor een eitje moesten we zelfs bijbetalen?? Het avondeten idem ( niet lekker ). Zeer norse hotelbaas. Personeel gelukkig veel beter. Weinig behulpzaam.
Neen. Ik zal hier nooit meer komen.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 7 mei 2018

we hebben hier enkele dagen gelogeerd, bij aankomst waren we een beetje ontgoocheld, naderhand is het gevoel beter geworden, wel blijven we vinden dat het bed te groot was voor de kamer (de kast kon hierdoor niet volledig open) en het ontbijtbuffet net ietsje uitgebreider mocht (alles was aanwezig en het was zeker niet slecht, maar op hotel verwacht je net iets meer)

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 1 juni 2016

Aankomen rijdend ligt het hotel heel mooi en hoog met uitzicht op Muhlbach sur Munster. Plaatsje zelf stelt niets voor. Vriendelijk ontvangst. Alleen kamer is klein, druk behangen met vele gordijnen en een klein twee persoons bed. Aparte douche en wc waarbij je het gevoel krijgt dat ze in een kast gemaakt zijn.Gelukkig nog wel een hoekkamer met 2 uitzichten. Dit zijn volgens mij wel de goedkoopste kamers. Ze hebben in een apart gedeelte ook suites en wellness. Het ontbijt was niet heel uitgebreid. Diner was zeer uitgebreid en goed. Gratis parkeren. De omgeving biedt vele mogelijkheden tot het maken van wandelingen. Wel vele hoogtemeters maak je. Gratis wifi die zeer traag was. Je hebt in het plaatsje nog wel een kerkklok die 4x per uur zich laat horen.

Kamertip: Ik zou twee aparte bedden boeken ipv een tweepersoons bed.
Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 25 mei 2016

We verbleven in het hotel voor 3 nachten, half pension. Het is een familiehotel en ligt iets afgelegen in een mooi wandelgebied. In de directe omgeving is weinig te doen als wandelen niet je hobby is...
Hotelkamer was iets aan de kleine kant, maar schoon en voorzien van een prima bed. Doucheruimte en wc ingebouwd in kast. Wij vonden het wel grappig, maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen deze oplossing kan waarderen.
Het hotel is helaas erg gehorig.
WiFi bereik in heel hotel goed.
Vriendelijk en behulpzaam personeel. Het personeel spreekt Frans en Duits.
Het ontbijt was een Frans ontbijt, maar wel meer dan voldoende.
Het diner in het restaurant was goed, maar geen echte culinaire hoogstandjes, terwijl het restaurant hier wel om bekend staat. Wellicht kwam dit door het feit dat er een grote groep aanwezig was gedurende ons verblijf.
Als gast de mogelijkheid om gratis gebruik te maken van de sauna en de Hammam.
Voldoende gratis parkeergelegenheid aanwezig.

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 17 januari 2016

Waren op busreis (3 dagen) midden december 2015 in de Elzas. Hebben hier 2 nachten verbleven in dit mooi gelegen hotel hoog op een heuvel in Mulbach dichtbij Munster. Vriendelijke en kordate ontvangst door de gastvrouw die duidelijk de touwtjes in handen heeft. Wij hadden geluk : de suite in een bijgebouw werd ons toegewezen , heel ruime kamer met een ijzeren hemelbed en een adembenemend uitzicht over de vallei , vooral s'avonds als alle lichten aangingen. Een prentkaartje zowaar , jammer er lag geen sneeuw want daarvoor waren we gekomen. Kamer perfect in orde , kraaknet. Ontbijt : op het buffet lagen oa streekkazen en zelfgemaakte confituur. Prettig om te proeven. De kazen en honing konden zelfs aangekocht worden na afspraak met de gastvrouw. Het diner was gevarieerd , geen culinaire hoogstandjes maar wel erg smakelijk . De bijhorende ELzasser wijnen vloeiden rijkelijk. Opvallend was de stilte in het hotel.Minpuntje : er was geen bar aanwezig om na het avondeten nog wat te zitten keuvelen met het busgezelschap.

Kamertip: Bij reserveren vragen kamer aan de voorkant
Datum van verblijf: december 2015