TripAdvisor

vanaf 36,99 US$
vanaf 89,00 US$
vanaf 110,55 US$
Beoordeeld op 1 maart 2019 via mobiele applicatie

Openingstijden zijn van 8.00 uur ‘s morgens tot 11.00 elke dag. Daarbuiten gesloten voor bezoek van non-moslims. Een fantastisch gebouw met een adembenemende kroonluchter in de centrale gebedsruimte. Ook de tuinen zijn werkelijk schitterend. Niet overslaan dus.

Datum van activiteit: maart 2019
Beoordeeld op 10 februari 2019

Als je in Muskat bent moet je natuurlijk de grote moskee bekijken. Wij hadden een vrouwelijke gids (aanrader!) en die heeft ons alles erg duidelijk en vriendelijk uitgelegd. Je moet natuurlijk gepast kleding aan (dames: je kan een lange zwarte jurk huren), maar spreekt vanzelf. Erg mooi, schoon en groot.

Datum van activiteit: november 2018
Beoordeeld op 27 januari 2019

Omdat ik Christen ben wil ik niet speciaal met een hoofddoek om en bedekt een moskee in. Dit voelt niet goed voor mij dus doe ik het niet

Datum van activiteit: januari 2019
Beoordeeld op 8 januari 2019

Prachtige inrichting en wat een mooie lampen, iedereen die daar heengaat heeft alle info meestal wel gelezen maar zeker een aanrader

Datum van activiteit: november 2018
Beoordeeld op 7 januari 2019

Prachtige moskee, zowel van buiten als binnen. Neem ruim de tijd voor je bezoek: als je alles rustig wilt bekijken en rustig wilt rondlopen heb je ongeveer 2 uur nodig. De moskee is alleen maar 's ochtends van 8 - 11.00 uur geopend.
Let goed op je kleding, met name vrouwen: aan te raden om wijd en lang te dragen, waarbij enkels en polsen bedekt zijn. De bewakers zijn vrij streng en enigszins onvriendelijk, maar als je eenmaal de ingang gepasseerd bent, heb je niet meer met ze te maken.

Datum van activiteit: december 2018