Beoordeeld op 9 oktober 2019

Wij waren hier in het 3e weekend van september, het was een zonovergoten weekend. Wat een geluk en wat fijn dat we 2 sloepen erbij hadden gehuurd. We hebben heel erg genoten, bij 1 van de bungalows lag ook nog een kano dus de kleinkinderen konden hun plezier niet op. Het is een echte aanrader om hier een weekend te vertoeven.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 9 oktober 2019

Huisjes gelegen aan het water, ruim opgezet en dicht bij Leeuwarden en Drachten. Je kunt er in het seizoen een sloep of zeilboot huren en op het naastgelegen campingterrein is een supermarkt, wasserette, snackbar, eetcafe en zwembad. Deze faciliteiten zijn open van circa medio april tot oktober. Een supermarkt en snackbar zijn ook buiten deze maanden te vinden in nabijgelegen dorpen. Er zijn 4,6 en 8 persoonshuisjes. Vrijstaand en twee-onder-een-kap. Huisjes hebben vaatwasser, keuken en zijn eenvoudig ingericht. Sommigen hebben een bad, sommigen een sauna. Allen hebben een douche. Schoonmaak is verplicht inbegrepen, en is netjes

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 25 september 2019 via mobiele applicatie

Tennis baan is jaren niet onderhouden, voor een beetje tiener is hier nauwelijks iets te beleven en als je pech hebt is het te warm weer en mag je het nabijgelegen zwembad niet in wat dan enkel voor de camping gasten is.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 17 augustus 2019 via mobiele applicatie

Wij waren hier 25 jaar geleden toen het park net nieuw was en nog niet alle bungalows klaar waren. Nu weer terug. Het is een mooi park op een mooie plek aan het meer. Samen met de camping van dezelfde naam is het voorzien van winkel; snackbar en 2 restaurants helemaal compleet. Wij verbleven in 2 verschillende bungalows deze week. Allebei goed maar je ziet wel verschil in inrichting vanwege het feit dat ze in particulier eigendom zijn.
De eerste was denk ik nog zoals 25 jaar geleden opgeleverd. De tweede was duidelijk een keer opgeknapt. Modern sanitair, inloopdouche en moderne keuken. Dat moet je dus treffen.
De dames aan de receptie zijn super vriendelijk en denken mee.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 17 juli 2019

Verblijf je op het bungalow park en wil je gaan zwemmen in het buiten zwembad bereid je dan voor op huilende kinderen. Na het lezen van de website staat er toch dat je losse kaartjes kan krijgen en dat bezoek van buiten af mogelijk is. Toch verschuild de vriendelijke receptie zich achter een niet terug te vinden regel!! Kortom teleurstelling en een uitmate vreemde manier van beleidsvoering.

Datum van verblijf: juli 2019