“Matig”

20:00
Geclassificeerd als nr. 1 van 3 Restaurants in Earnewald
Keukens: Nederlands
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

De hotelovernachting van mijn ouders (85+) door het hotel op de verkeerde datum gepland, waardoor ze een extra keer op en neer naar huis moesten (totaal 320 km). Het eten was matig, en verkeerde drankjes werden bezorgd. (Coca Cola Zero besteld, Coca Cola Light ontvangen, omdat er geen Zero was. Niet van tevoren aangegeven)

Datum van bezoek: augustus 2021

2 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten, met een prima uitzicht op het water. Leuk om eens tussendoor te stoppen. Het eten was goed, echter naar ons idee een beetje ‘overpriced’ voor wat je daadwerkelijk krijgt. All en all een leuke ervaring.

Datum van bezoek: juni 2021
20 december 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke plek, zeer vriendelijk personeel, goed eten, fijn bed en douche. Kortom echt een aanrader!

Datum van bezoek: december 2020
28 september 2020 beoordeeld

We hebben hier tijdens onze vakantie 2 keer gedineerd in de brasserie Puur Prince. De lokatie aan het water is uitstekend, zeker bij zonsondergang. De menukaart biedt ruim voldoende variatie en de prijzen passen bij het gebodene. De gerechten worden mooi opgediend en de hoeveelheid is precies goed. Qua eten zou ik dan ook 4 sterren geven.
Maar: de service is ondermaats! Hoewel de ruimte corona-proof is ingedeeld gedraagt het personeel zich er niet naar. Ze buigen over je heen en komen heel dichtbij. Daarnaast hadden ze de garnituur bij de hoofdgerechten compleet vergeten op te dienen, kregen we verkeerde drankjes en had onze serveerster meer oog voor haar mannelijke collega's dan voor de gasten. Ook ontbrak in één voorgerecht een belangrijke ingrediënt (fout werd wel hersteld na onze klacht).
Kortom: prima eten, matige service.

Datum van bezoek: september 2020
3 september 2020 beoordeeld

Op woensdagavond 2 september jl. hier gegeten met mijn vrouw. Wij hadden ’s morgens voordat we een stuk gingen fietsen gereserveerd voor een tafeltje op het terras. Dat was maar goed ook het werd rond de klok van 17:30 uur aardig vol. Het is nog warm en lekker zonnig dus maar eerst een biertje en een lekker glas droge witte wijn en portie Kwekkeboom bitterballen.
Het is hier heerlijk genieten, vanaf het terras zie je de bootjes en boten voorbij komen. Het terras zit vol dus tijd om het hoofdgerecht te bestellen. Onze keuze de scholfilet in panko gebakken met een bieslook botersaus geserveerd met friet, mayonaise, warme groeten (broccoli) compote en rauwkost salade. Als is heerlijk de friet, groente en compote alleen klein minpuntje we vonden beide de scholfilet beetje te gaar gebakken (slap) maar de smaak uitstekend. Het personeel is uitermate vriendelijk en gastvrij. De locatie is TOP komen zeker nog een keer terug.

Datum van bezoek: september 2020

Reizigers die Hotel Restaurant Princenhof bekeken, bekeken ook

In Hotel Restaurant Princenhof geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.