“Heel goed! Een vondst in dit mooie dorp”
Beoordeling van Le Cercle

Le Cercle
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Restaurants in Rousset-les-Vignes
Keukens: Frans
21 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zaterdag lunch
Het restaurant zelf met zorg opgeknapte ingericht met streven naar perfectie.
Het eten - veel ingrediënten uit de streek- originele combinaties - met zorg bereid: Mooie smaken. Veel groenten, alles heel vers. Alles kwaliteit
Menu 25 euro: erg “waar voor je geld”

Datum van bezoek: april 2019

28 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Le Cercle is gelegen langs de hoofdbaan van het gezellige middeleeuwse Rouset Les vignes.
Zeer rustig dorpje, weinig doorgaand verkeer, dus die hoofdbaan doet zeker geen afbraak aan de rust die het uitstraalt.
Op het eerste zicht is er quasi geen verbruikszaal binnen en speelt alles zich dus af op het zeer gezellige terras.
De locatie met mooi vergezicht (waar je helaas aan tafel weinig van kan zien) en aanblik van het restaurant nodigen je uit om te stoppen of zeker terug te keren, wat we dan ook deden. Zeker reserveren want regelmatig "vol".
Het restaurant wordt uitgebaat door een jong stel dat er nog maar net aan begonnen is (Juni 2018). Naar ik verneem een zware erfenis daar de vorige uitbater erg gerenommeerd was. Dit nieuwe team doet het al meteen zeer goed, vol overgave en super vriendelijk. Men biedt hoofdzakelijk 2 interessant geprijsde menu ( 25 en 35€) en enkele suggestie, een erg beperkte kaart dus waarbij je geluk moet hebben dat deze menu u aanspreken. (Zou wel eens in hun nadeel kunnen uitdraaien). Nu ons spraken deze zeer volledige menu wel aan voor 35€ kregen we 2 voorgerecht, hoofdgerecht, kaas en dessert. Geen overvolle borden maar voldoende en mooi gedresseerd. En bovendien ook erg lekker !
Op het einde van de maaltijd kwam de ook weer vriendelijke chef even informeren of alles goed was verlopen en zich excuseren omdat het gekozen dessert niet beschikbaar was vanwege een defect aan de oven. Een chef die zich ook eens laat zien en al is het maar 2 woorden wisselt met zijn klanten is een absolute meerwaarde en toonbeeld van oprechte aandacht voor klant en kwaliteit, zeker in een toeristisch gebied. Als we opnieuw in de buurt zijn of u bent daar, zeker langsgaan.

Datum van bezoek: juli 2018
27 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeker voor herhaling vatbaar. We zijn met kids geweest en het was dik in orde. Heel goed ontvangen, vriendelijke bediening en heel geduldig zeker met kinderen. Het dorpje is ook heel prachtig gelegen.

Datum van bezoek: juli 2017
11 november 2016 beoordeeld

Het menu van €14 was goed. Gezellig terras in een mooi dorp. Ondanks de drukte werden we vrij snel geholpen.

Datum van bezoek: juni 2016
8 september 2015 beoordeeld

Zeer lekkere spijzen en zeer vriendelijke ontvangst. Een echt gezellig restaurantje, bescheiden en ongedwongen, men voelt er zich thuis.

Datum van bezoek: september 2015

Reizigers die Le Cercle bekeken, bekeken ook

Saint-Pantaleon-les-Vignes, Drome

In Le Cercle geweest? Deel je ervaringen!