“mosselstad”
Beoordeling van 't Hoekje Van Yerseke

't Hoekje Van Yerseke
Geclassificeerd als nr. 6 van 22 Restaurants in Yerseke
5 augustus 2020 beoordeeld

Hier hebben we lekker gegeten, simpel en eerlijke klassieke maaltijden. Heel correcte bediening met oog voor detail.

Datum van bezoek: juni 2020

24 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk terrasje. Vriendelijke bediening. Prijs kwaliteit echt wel ok. Een beetje verder van oesterbanken maar aanrader.

Datum van bezoek: juni 2020
9 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Speciaal voor de mosselen naar hier gekomen, maar deze waren zeker niet beter dan ergens anders. Wel zeer vriendelijke bediening

Datum van bezoek: maart 2020
3 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We zochten in Yerseke een restaurant om lekker te tafelen. Door TripAdvisor kwamen we uit bij 't Hoekje van Yrseke. We waren wat vroeg en er waren geen andere bezoekers.
We werden heel vriendelijk geholpen. We zaten op een gezellige plek bij het raam. Het eten werd vlot geserveerd. Het was ruim voldoende en erg lekker! Zeker voor herhaling vatbaar!

Datum van bezoek: februari 2020
29 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Alles , maar echt alles, zoals het hoort, aangenam en heerlijk, goede portie,inclusief rustige muziek en zelfs met een gratis glimlach

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die 't Hoekje Van Yerseke bekeken, bekeken ook

In 't Hoekje Van Yerseke geweest? Deel je ervaringen!