“Smaakt naar meer”
Beoordeling van De Branding

Geclassificeerd als nr. 5 van 22 Restaurants in Yerseke
Keukens: Nederlands
31 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

De Zeeuwen weten van wanten. Ook vanavond weer meer dan heerlijk gegeten
Mijn vrouw krijgt een voortreffelijk vegetarisch gerecht en ikzelf smul van een een verse witte vis. Verser kan gewoon niet.
En omdat ik gastvrijheid belangrijk vind, scoort dit restaurant weer zeer hoog. Wat een vriendelijke bediening. Top.

We komen zeer snel terug.

Datum van bezoek: augustus 2020
Dannyd2896, Eigenaar van De Branding, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 september 2020

Wat leuk dat je bij ons bent komen eten! Bedankt voor alle complimenten en we zien je graag een keer terug.

29 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Super bediening en heel lekker gegeten ! Top top top!!!
We komen zeker nog eens terug. Alles is overheerlijk!

Datum van bezoek: augustus 2020
Dannyd2896, Eigenaar van De Branding, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2020

Bedankt voor de ontzettend leuke woorden! Dit lezen we graag.

Zien we je in de toekomst een keer terug?

17 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke ontvangst ondanks de drukke avond.Alle corona maatregelen goed toegepast.
Hebben menu van het huis genomen ,+_ 57 €.
1) paling en handgepelde garnalen 2) vissoep met kabeljauw en garnaaltjes 3) halve gegrilde kreeft ,lekker gekruid
4) gebakken tong in veel goeie boter 5 )dessert palet 6) koffie

Fles tempranillo spaanse wijn .
Wijnen zijn prijzig.
Goeie vlotte vriendelijke service

Datum van bezoek: augustus 2020
Dannyd2896, Eigenaar van De Branding, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 augustus 2020

Wat leuk dat je bij ons bent komen eten! Bedankt voor de positieve woorden en we zien je graag een keer terug.

9 augustus 2020 beoordeeld

Verjaardag van mijn vrouw gevierd met een voorgerecht van kingcrAb, heerlijk
Na verder met lekker eten een gezellige avond van gemaakt.

Datum van bezoek: april 2020
Dannyd2896, Eigenaar van De Branding, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2020

Wat leuk om te horen dat jullie haar verjaardag bij ons hebben gevierd! Nog gefeliciteerd.

Bedankt voor de complimenten en we zien je graag een keer terug.

15 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel goed restaurant, met lekkere dingen verkrijgbaar! Vis , vlees en lekkere nagerechten en koffies het personeel heel vriendelijk en aangenaam lokaal net en schoon! Zeker een aanrader

Datum van bezoek: juli 2020
Dannyd2896, Eigenaar van De Branding, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juli 2020

Bedankt voor de complimenten!

Zien we je binnenkort een keer terug?

Reizigers die De Branding bekeken, bekeken ook

In De Branding geweest? Deel je ervaringen!