“Perfect puur genot”
Beoordeling van De Branding

Geclassificeerd als nr. 5 van 22 Restaurants in Yerseke
Keukens: Nederlands
14 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Perfect verser kan het niet de soep vergezelde van filodeeg van kreeft gevolgd door de broer super gegaard en onze zoon een carpaccio van ossenhaas met nadien de perfecte cuisson van varkenshaas kortom vis of vlees geserveerd door top personeel en de baas die aanwezig is in de zaal ... puur genot

Datum van bezoek: maart 2020
Dannyd2896, Eigenaar van De Branding, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 maart 2020

Beste Enjoy23c,

Dankjewel voor deze mooie recensie. Wat fijn om te horen dat jullie zo lekker hebben gegeten!

We hopen jullie snel weer te mogen ontvangen bij De Branding.

Team De Branding

25 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Top restaurant, avondvullend genieten, mooie locatie nabij de Oesterputten in Yerseke. Als we een heel klein minpuntje mogen noemen is het dat er meer omzet uit de drankjes gehaald kan worden, we hebben geen dorst gehad, maar de serveerster had zeker nog een keer extra een drankje op mogen nemen. De kaart is zeer gevarieerd en voor ieder wat wils, we komen er zeker nog eens terug!

Datum van bezoek: februari 2020
Dannyd2896, Eigenaar van De Branding, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 maart 2020

Bedankt voor jullie recensie. We zullen de feedback over de drankjes meenemen. Wel fijn om te horen dat jullie een fijne avond hebben gehad. We zien jullie graag binnenkort weer bij ons aan tafel!

1 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren er op de middag. We mochten binnen met ons hondje. De bediening was super vriendelijk en zeer vlot. Het eten was geweldig, we hadden het mosselmenu genomen, en dat was zijn prijs meer als waard.. ongeveer 44€ voor een halve lauwe kreeft vooraf, een portie goudmerk mosselen, zo dik nog nooit gezien (ben zelf restauranthouder/kok en werk zelf met goudmerk mosselen) en super lekker, en als dessert een coupe vanilleroomijs met warme chocoladesaus en advocaat. Echt, een welgemeende aanrader.

Datum van bezoek: januari 2020
Dannyd2896, Eigenaar van De Branding, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 februari 2020

Bedankt voor de positieve woorden! We vinden het fijn om te horen dat jullie hebben genoten van de lunch.

Graag tot ziens!

30 januari 2020 beoordeeld

Hoewel de prijzen in Yerseke hoog zijn is de Branding een leuke plaats om te genieten van een verrassend gerecht als scheermesjes. Een aanrader

Datum van bezoek: september 2019

Wat leuk dat je bij ons bent komen eten! Bedankt voor de complimenten en we zien je graag een keer terug.

20 januari 2020 beoordeeld

De mosselen zijn groot, direct uit de Oosterschelde en heerlijk klaar gemaakt. Ook de gebakken mosselen zijn voortreffelijk.

Datum van bezoek: januari 2020
Dannyd2896, Eigenaar van De Branding, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 januari 2020

Wat leuk dat je bij ons bent komen eten Geert. Bedankt voor de complimenten en we zien je graag een keer terug.

Reizigers die De Branding bekeken, bekeken ook

In De Branding geweest? Deel je ervaringen!