Beoordeeld op 3 augustus 2020

Dag Olivier, Tinne en fam,

Ik schrijf zelden tot nooit een recensie, mr jullie verblijf is er meer dan een waard!

Wat hebben wij genoten van onze vakantie bij jullie!! De rustige en ongedwongen sfeer, de stijlvolle gite met mogelijkheid tot B&B service ( elke dag een verrassing ). De super table d’hôte met op de laatste dag een schitterende ober . Het kunnen raadplegen van een wandelende encyclopedie voor het bezoeken van leuke plekken. Nog zo veel meer, maar daarvoor moet je gewoon een vakantie in plannen bij Les Mirandes!!

Wij gaan super graag naar verschillende plekken, maar hier komen we beslist terug ( al is het maar voor de beloofde zelf te maken donut vr de kinderen ).

PS; het vruchtensap smaakt, al missen we de karaktervolle omgeving .

Vele groeten Wouter, Fi, Lotte en Rube,

Datum van verblijf: juli 2020
Olivier demessemakers, Eigenaar van Les Mirandes, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2020

Hallo Wouter,
Bedankt voor jullie fijne beoordeling. We vonden het dan ook heel fijn dat jullie er allemaal zo van genoten hebben en ik ben alvast op zoek naar het recept van de 'reuze donut' ;-)

Groetjes,

Beoordeeld op 19 juli 2020 via mobiele applicatie

Een echte TOP-locatie, met zeer mooie en verzorgde gîtes.
Enorm genoten van de gastvrijheid van Tinne & Olivier. Het diner klaargemaakt door gastheer Olivier en bijgestaan door Tinne, is een culinair hoogstandje.
Ze leiden ons naar de beste plaatsen en bezienswaardigheden, locaties waar je niet direct als toerist komt.
Van hun eigen gebottelde Pinot de Charente brachten we een fles mee naar België, als tevens leuke theelichtjes en juwelen van Tinne’s haar Tinne Debruijne Ceramics.
Kortom, voor herhaling vatbaar!

Hallo Stefan,
Wij vonden het fantastisch jullie bij ons te mogen verwelkomen en hebben ontzettend genoten van het gezelschap van jullie hele gezin!
We hopen jullie in de toekomst terug bij ons in de watten te mogen leggen.
Groetjes vanwege ons allemaal, vanop Les Mirandes.

Beoordeeld op 18 juli 2020

Zeer mooie, authentieke B&B met top uitbaters! Olivier en Tinne verstaan de kunst om je er dadelijk een thuisgevoel te bieden. Super vriendelijke en aangename mensen, culinair en artistiek onderlegd, van vele markten thuis. Zowel het ontbijt als het diner was tot in de puntjes verzorgd met top regionale (zelfgemaakte) producten. De sfeer aan tafel was altijd heel gezellig en ongedwongen. Kortom, een top adresje!

Datum van verblijf: juli 2020
Olivier demessemakers, Eigenaar van Les Mirandes, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 augustus 2020

Hallo Francis,
Wat fijn dat jullie verblijf zo goed is meegevallen! Wij hebben eveneens ontzettend genoten van jullie gezelschap en hopen uiteraard dat we jullie in de toekomst nog een keer in de watten mogen leggen.
Groetjes,

Beoordeeld op 25 februari 2020

Aangekomen en ontvangen als vrienden, zo warm en hartelijk.
Mooie en frisse kamers en een goed bed, knusse badkamer meer moet dat niet zijn.
Mooie uitvalbasis voor al het moois rondom en genoeg info van Tine en Olivier.
Ontbijt elke dag een verrassing maar super lekker ,er blijven eten is dik ok en er blijven plakken hoort er ook bij .we gaan raar of zelden terug naar het zelfde maar deze is een dik twijfelgeval, mijn hoofd zegt er zijn zoveel nog te doen en mijn hart zegt we gaan terug ....
Groetjes
Chris, Christel en michael

Datum van verblijf: augustus 2019
Olivier d, Eigenaar van Les Mirandes, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 februari 2020

Hoi Chris, Christel en Michael,

Bedankt voor jullie leuke beoordeling! We vonden het heel fijn jullie afgelopen zomer te mogen verwelkomen en zouden het super vinden jullie dit jaar terug in de watten te mogen leggen. Volg het hart zou ik zo zeggen...

Groetjes vanop Les Mirandes,

Beoordeeld op 26 september 2019

We hebben enorm genoten van ons verblijf bij Tine en Olivier.
Na een warm onthaal en kennismaking met onze sympathieke reisgenoten , werden we al direct verwend met een superlekker diner ter plaatse.
De volgende morgend na het verorberen van een overheerlijk ontbijt kon het culticulinair avontuur beginnen. Olivier heeft alles tot in de puntjes voorbereid en bracht ons elke dag met het busje naar vele mooie en interessante plekjes . Elke middag en avond konden we telkens genieten van de fijne franse specialiteiten en lekkere wijn in de door Olivier uitgekozen restaurantjes. Een voor een pareltjes. Doe daar nog een week volle zon boven op en je hebt alle ingredienten voor een magistraal verlof.

Datum van verblijf: september 2019
Olivier d, Propriétaire van Les Mirandes, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 september 2019

Hallo Marina en Geert,

Bedankt voor jullie fijne beoordeling. Ik heb zelf ook ontzettend genoten van jullie gezelschap en kijk alvast uit naar de volgende culticulinaire trip met jullie!
Groetjes vanwege de hele familie op Les Mirandes,