“Altijd lekker”

20:00
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Restaurants in Deux-Acren
Keukens: Belgisch
1 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Enkele kernwoorden : verfijnde keuken - vriendelijke mensen - correcte prijs - lekkere huiswijnen - steeds wisselende kaart - menu steeds een aanrader +/- 35euro voor een : amuzeke, voorgerecht, hoofdgerecht en dessert.
Dit is een restaurant voor genieters die tijd hebben om te genieten!

Datum van bezoek: april 2017

15 november 2016 beoordeeld

We hebben hier genoten van een heerlijke en eerlijke verse maaltijd. Alles was huisbereid en dat smaak je ook. Bovendien zijn de prijzen heel democratisch.

Datum van bezoek: november 2016
6 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag zijn we uit gaan eten in dit restaurant. Het werd een uitstekende ervaring: prachtige lokatie, mooi interieur, vriendelijk onthaal, lekker eten, lekkere wijn. Een echte aanrader!!

Datum van bezoek: oktober 2016
19 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Alles is gewoon excellent..de keuken, de bediening, de wijn.

Absolute aanrader.

(Niet voor een snelle hap - neem je tijd en geniet...)

Datum van bezoek: augustus 2016
24 april 2016 beoordeeld

Het eten was lekker en correct. De bediening was iets minder. Wel een mooi interieur! We gaan zeker nog eens terug!

Datum van bezoek: mei 2015

Reizigers die Les Jardins du Couvent bekeken, bekeken ook

Lessines, Hainaut Province
Flobecq, Hainaut Province

Lessines, Hainaut Province

In Les Jardins du Couvent geweest? Deel je ervaringen!