“Hier wordt nog echt gekookt!”
Beoordeling van Les Jardins du Couvent

Les Jardins du Couvent
Een tafel reserveren
vr 18/10
20:00
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Restaurants in Deux-Acren
Keukens: Belgisch
15 november 2016 beoordeeld

We hebben hier genoten van een heerlijke en eerlijke verse maaltijd. Alles was huisbereid en dat smaak je ook. Bovendien zijn de prijzen heel democratisch.

Datum van bezoek: november 2016

6 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag zijn we uit gaan eten in dit restaurant. Het werd een uitstekende ervaring: prachtige lokatie, mooi interieur, vriendelijk onthaal, lekker eten, lekkere wijn. Een echte aanrader!!

Datum van bezoek: oktober 2016
19 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Alles is gewoon excellent..de keuken, de bediening, de wijn.

Absolute aanrader.

(Niet voor een snelle hap - neem je tijd en geniet...)

Datum van bezoek: augustus 2016
24 april 2016 beoordeeld

Het eten was lekker en correct. De bediening was iets minder. Wel een mooi interieur! We gaan zeker nog eens terug!

Datum van bezoek: mei 2015
16 augustus 2014 beoordeeld

Wij zijn al enkele keren aldaar langs geweest.Niettegenstaande wij over de taalgrens reeds zijn (Lessines) en wij wonen in Geraardsbergen is de taal tijdens het reserveren en het serveren absoluut geen probleem. Het unieke aan dit restaurant is dat u uit het aanbod in de voor- hoofd- en nagerechten aan een zeer betaalbare prijs uw menu zelf kan samenstellen. Het kader straalt rust uit en de chef zijn gerechten zijn overheerlijk. Ja een plaats om regelmatig eens langs te gaan.

Datum van bezoek: juli 2014

Reizigers die Les Jardins du Couvent bekeken, bekeken ook

Lessines, Hainaut Province
Flobecq, Hainaut Province

Lessines, Hainaut Province

In Les Jardins du Couvent geweest? Deel je ervaringen!