“Top chinees, gewone en culinaire gerechten ”
Beoordeling van Tong Ah

Tong Ah
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 7 van 34 Restaurants in Nuenen
Keukens: Chinees
Beschrijving: Chinees Indisch restaurant Tong Ah bestaat al sinds 1973. Gevestigd in het hartje van Nuenen bieden wij al jarenlang de Oosterse sferen en smaken aan onze gasten. Ons restaurant beschikt over een zeer uitgebreide menukaart, variërend van Indische rijsttafels, Dim Sums, Kantonese specialiteiten, tot de lekkerste vegetarische gerechten. Wanneer gewenst bieden wij ook de mogelijkheid om speciaal voor u gerechten samen te stellen. Wij wensen u veel eetplezier en stel gerust vragen. Wij delen graag ons enthousiasme over onze vele exclusieve gerechten met u.
6 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij eten hier zeer regelmatig. Worden altijd vriendelijk ontvangen door het personeel of de eigenaren. Het keuzemenu biedt een mooie prijs / kwaliteit verhouding en meer dan voldoende keuze. Ook voor vegetariërs. Probeer ook de tin pan of hot pot gerechten of specials!. Ook het wisselende maandelijkse afhaalmenu is zeker de moeite waard. Kortom zeker een bezoek waard!

Datum van bezoek: januari 2020

24 november 2019 beoordeeld

Voor 15,50 een combi menu van baby pangang en foeyong hai met nasi gehad. Smaak was prima, de bediening vriendelijk en nasi konden we gratis meer krijgen als het niet genoeg was. De maaltijd zelf was niet erg groot. Voldoende voor een gemiddelde eter. Normaal bij ik bij een Chinees restaurant gewent dat de porties wat groter zijn. Vooraf kregen we een mandje met kroepoek. Algemeen tevreden en lekker gegeten.

Datum van bezoek: november 2019
5 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Feestje gevierd met diverse gezinnen ter ere van een verjaardag. Hartelijk welkom geheten, soepje vooraf uitgeserveerd. Daarna in buffet diverse gerechten. Erg goed van smaak en zeer ruim aanwezig. Erg vriendelijke bediening. Voor herhaling absoluut vatbaar.

Datum van bezoek: november 2019
27 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Door een vriend uitgenodigd om te komen dineren in restaurant Tong Ah . We waren een gezelschap van ongeveer 13 personen.
We hebben diverse gerechten gegeten en ze waren allen heerlijk en verfijnd van smaak. De bediening was uitermate vriendelijk en correct . Kortom een top restaurant waar we al diverse keren eten hebben afgehaald of thuis laten bezorgen maar waar we zeker zullen terugkomen.

Datum van bezoek: oktober 2019
13 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede smaken en alles mog lekker warm bij het meenemen, voor herhaling vatbaar
Ga volgende week het maand menu proberen .

Datum van bezoek: oktober 2019

Reizigers die Tong Ah bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Tong Ah geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.