“Uitmuntend ”

Tong Ah
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 7 van 34 Restaurants in Nuenen
Keukens: Chinees
Beschrijving: Chinees Indisch restaurant Tong Ah bestaat al sinds 1973. Gevestigd in het hartje van Nuenen bieden wij al jarenlang de Oosterse sferen en smaken aan onze gasten. Ons restaurant beschikt over een zeer uitgebreide menukaart, variërend van Indische rijsttafels, Dim Sums, Kantonese specialiteiten, tot de lekkerste vegetarische gerechten. Wanneer gewenst bieden wij ook de mogelijkheid om speciaal voor u gerechten samen te stellen. Wij wensen u veel eetplezier en stel gerust vragen. Wij delen graag ons enthousiasme over onze vele exclusieve gerechten met u.
27 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Door een vriend uitgenodigd om te komen dineren in restaurant Tong Ah . We waren een gezelschap van ongeveer 13 personen.
We hebben diverse gerechten gegeten en ze waren allen heerlijk en verfijnd van smaak. De bediening was uitermate vriendelijk en correct . Kortom een top restaurant waar we al diverse keren eten hebben afgehaald of thuis laten bezorgen maar waar we zeker zullen terugkomen.

13 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede smaken en alles mog lekker warm bij het meenemen, voor herhaling vatbaar
Ga volgende week het maand menu proberen .

2 oktober 2019 beoordeeld

Het eten is voortreffelijk, vlotte bediening en zeer goed personeel. de baas zelf is ook actief in het uitserveren en afruimen.

4 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere voorgerechten, hoofdgerechten en desserts. Mooie porties. Genieten!
Fijne bediening. Lekkere pittige kroepoek.

Datum van bezoek: september 2019
26 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb hier gegeten van het buffet. Mijn favoriete gerechten gegeten en er was genoeg keus, ook voor het toetje. Personeel is ook erg vriendelijk en behulpzaam.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Tong Ah bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Tong Ah geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.