“Tasty Chinese food”

Tong Ah
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 7 van 34 Restaurants in Nuenen
Keukens: Chinees
Beschrijving: Chinees Indisch restaurant Tong Ah bestaat al sinds 1973. Gevestigd in het hartje van Nuenen bieden wij al jarenlang de Oosterse sferen en smaken aan onze gasten. Ons restaurant beschikt over een zeer uitgebreide menukaart, variërend van Indische rijsttafels, Dim Sums, Kantonese specialiteiten, tot de lekkerste vegetarische gerechten. Wanneer gewenst bieden wij ook de mogelijkheid om speciaal voor u gerechten samen te stellen. Wij wensen u veel eetplezier en stel gerust vragen. Wij delen graag ons enthousiasme over onze vele exclusieve gerechten met u.
30 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van bezoek: juni 2015

Reizigers die Tong Ah bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Tong Ah geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.