“Heerlijke lunch”
Beoordeling van Restaurant Het Grote Zand

Restaurant Het Grote Zand
Geclassificeerd als nr. 4 van 6 Restaurants in Hooghalen
19 maart 2020 beoordeeld

Wij hebben er heerlijk gegeten. Voldoende keuze op de kaart, verse ingrediënten en vlotte bediening. Daar wordt een mens gelukkig van!

Datum van bezoek: maart 2020

16 december 2019 beoordeeld

Heerlijke gegeten met zn 4tjes! Je merkt dat de keuken hard werkt aan goede kwaliteit en de vlotte en sympathieke bediening brengt deze op een gastvriendelijke en toch spontane manier aan tafel. Ongetwijfeld een aanrader!

Datum van bezoek: december 2019
24 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Je kon proeven dat er met verse ingrediënten word gekookt. Het is een gezellig restaurant. Dit is voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: november 2019
22 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het gevoel dat je al hebt voor je het vakantieparkrestaurant betreed, wordt bewaarheid. De meeste parken staan niet bekend om hun culinaire hoogstandjes. Je verwacht eenvoudige menu’s met mindere kwaliteit van de producten met een “pakjes en zakjes” bereiding. De schnitzel met garnituur voldeed meer dan aan dat beeld. De eerste poging meteen teruggestuurd, daar was geen doorkomen aan. Tweede poging was helaas niet veel beter. Het beestje is voor niets gestorven. De jonge serveerster wist zich met mijn kritiek geen raad en kon geen geste aandragen. Een drankje, ter compensatie, werd ons niet aangeboden. Op het schaaltje patat viel niets aan te merken, dat was prima. Misschien dat je alleen voor de friet zou moeten gaan. Je zou denken dat er niets kan mislukken aan een schnitzel maar om hem echt ronduit smerig te krijgen, vind ik best wel een prestatie. Ze hebben op woensdag zelfs een schnitzelbuffet.
Op het park zelf verblijven we overigens goed. Mooie bungalows in een mooi oud bos.
Tip: in Beilen zit een hele goede Italiaan en Hooghalen heeft een snackbar.

Datum van bezoek: juni 2018
13 oktober 2016 beoordeeld

Grote zand is prima voor een verblijf. Het restaurant is niet veel soeps. Ook bediening stelt niet veel voor, en zeker op het terras moet je lang wachten voordat er iemand komt.

Datum van bezoek: september 2016

Reizigers die Restaurant Het Grote Zand bekeken, bekeken ook

In Restaurant Het Grote Zand geweest? Deel je ervaringen!