Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Prachtig!

Hele mooie en avontuurlijke wandeling langs de berg op naar een waterval. Veel steile trappetjes ... meer lezen

5 dagen geleden beoordeeld
Reviewwwwww
Blijft mooi, ook na twintig jaar

Beoordeeld op 13 augustus 2019
Christine d
Westerland, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 139 beoordelingen

Beoordeeld op 13 augustus 2019 via mobiele applicatie

Al diverse malen de Tscheppaschlucht gelopen en het blijft mooi om te doen. Goed om te zien dat het na al die jaren nog niets aan schoonheid heeft ingeleverd. Stevige klim soms, maar goed te doen voor jong en oud. Mooi om de kracht van het water te horen en ervaren.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 9 augustus 2019 via mobiele applicatie

Leuke wandeling met trapjes en bruggetjes waar je lekker door het groen en langs het water loopt. Verschillende keren ook mensen met de hond zien lopen waarbij wij ons afvroegen hoe ze een aantal meter omhoog zijn gaan klimmen via een ladder

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 29 juli 2019 via mobiele applicatie

Erg leuke wandeling. Af en toe de schoenen uit om pootje te baden in de super heldere rivier. Met hoogtevrees wat lastiger op sommige punten.

Beoordeeld op 28 juli 2019 via mobiele applicatie

Van te voren misschien wat sceptisch vanwege de recensies mbt te druk etc, maar dat is ons reuze meegevallen!

Super mooie en goed begaanbare route, ook met onze dochter van 3. (Die grotendeels zelf gelopen heeft)

Een uur heen naar de brug is volgens mij niet voor de gemiddelde familie hoor, eerder 1,5, maar ook dat is gewoon de moeite waard ;-)

Enige minpuntje is de foto op de hangbrug, ook al is ie gratis, het is niet een foto met mooi uitzicht op de waterval zoals je wel zou verwachten.

Bus terug prima geregeld, super druk, maar prima. (Gaat elk heel uur)

Beoordeeld op 25 juli 2019

We hebben samen met de kids genoten van de tocht langs de kloof, watervallen en de dalende rivier. Zeer de moeite waard. Was wel druk, maar dat was te verwachten in het hoogseizoen. De busreis terug naar de parkeerplaats was erg goed geregeld.