TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 14 augustus 2018

Prachtig oud hotel dat klopt in elk detail. Van de prachtige stoffering tot de comfortabele bedden en keurig verzorgde coffee and tea making facilities. Heerlijk ontbijt met veel keuze aan cooked food. Enorm aardig personeel. We komen hier graag terug voor een langer verblijf!

Datum van verblijf: augustus 2018
Sally P, Manager van The Old Hall Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 oktober 2018

Thank you for taking the time to write a review and for your feedback. We are pleased to hear that you enjoyed your stay with us and look forward to welcoming you back to the hotel in the near future.

Beoordeeld op 9 september 2017 via mobiele applicatie

Wat een prettige verrassing is dit hotel tijdens onze rondreis. Grote confortabele kamer. Een badkamer met aparte douche. Hier hoef je niet in een bad te klimmen.
Alles is in stijl ingericht. Lekker groot bed en wat een rust door de dikke muren. Top.
Personeel is erg vriendelijk.
Ontbijt is goed en in de brasserie kan je heerlijk eten. Wel reserveren bij aankomst.

Datum van verblijf: september 2017
Sally P, General Manager van The Old Hall Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 september 2017

Thank you for taking the time to write a review, we appreciate your comments

Beoordeeld op 30 augustus 2017 via mobiele applicatie

Prachtig hotel. Onze kamer had een enorm hoog plafond en klassieke badkamer. We zijn gastvrij ontvangen en bij het ontdekken dat we te weinig handdoeken hadden is dit ook meteen opgelost.
Het is wel heel erg gehorig, je hoort de mensen naast je en boven je in de kamers lopen, praten . Wij hadden een stel die midden in de nacht vertrokken(spullen inpakken en in de kamer rond wandelen) en dit was erg vervelend, hier lagen wij van wakker.
Ontbijt prima en erg vriendelijke dames.
In het centrum vind je veel eet gelegenheid en komt dus niks te kort. Helaas niet gedineerd in het restaurant.

Datum van verblijf: augustus 2017
Sally P, General Manager van The Old Hall Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2017

Thank you for your review, we are pleased that you enjoyed your stay with us and look forward to welcoming you back in the near future!

Beoordeeld op 22 augustus 2017 via mobiele applicatie

Dit is een geweldig hotel. We hadden een ruime en gezellige kamer. Heerlijke grote bedden. De badkamer is ruim met een bad en badzout en een goede regendouche. En dan het ontbijt. Geweldig! Goede yoghurt, vers fruit als aardbeien, frambozen en blauwe bessen. Verschillende soorten cruesli, muesli en cornflaces. Warme onbijten als full english, vegetarisch en lokaal. Croissantjes met kaas en ham uit de oven en andere broodjes.

Datum van verblijf: augustus 2017
Sally P, General Manager van The Old Hall Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2017

Thank you for taking the time to leave a review with your comments, we appreciate your feedback and hope to welcome you back to the hotel in the future!

Beoordeeld op 11 augustus 2015 via mobiele applicatie

Oud tot antiek. Dit is een plek met een interessante geschiedenis (Mary Stuart heeft hier lange tijd verbleven) en het is een sfeervol en smaakvol ingericht hotel met mooie kamers en goed niveau comfort. Personeel buitengewoon aardig en spontaan. Eten on het bargedeelte niet spectaculair. Wel heerlijk tapbier voor als je daar van houdt. Parken in de directe omgeving en prachtige natuur net buiten de plaats zelf. Ontzettend leuk plaatsje onderweg van Noord Wales naar Harwich. Gek genoeg nooit van gehoord. Nu eentje om nog eens terug te gaan en dan zeker hier in dit hotel.

Datum van verblijf: augustus 2015