99 US$
Expedia.com98 US$
eDreams98 US$
StayForLong122 US$
Beoordeeld op 9 november 2017 via mobiele applicatie

Vlak bij shuttle en verder hoef je niet... Wij verbleven in iets kleinere kamer maar verder hetzelfde zoals ik op de foto's zie, heel verzorgd en benodigdheden op kamer dik in orde, half pension en ontbijt prima en 's avonds inderdaad keuze en echt goede keuken! Personeel heel vriendelijk en met Britse grace en humour, heerlijk attente mensen,
De oudere smalle gangen ed in het hotel storen totaal niet! Tuin ok al was het in oktober iets te laat om daar te zitten, zgz vergane gloire stoort totaal niet, wordt netjes gehouden en kamers hebben de luxe die je nodig hebt en ze zijn gezellig, op loopafstand vd kust waar het enorm prachtig is, ook na het avondeten want het is maar een paar minuten stappen...
En de kustlijn is daar prachtig+++
Met auto Chilham en Canterbury kunnen doen, ook aanraders! Ook krijtkust gedaan. Info in hotel zelf genoeg te vinden!
Aanrader!!!

Datum van verblijf: oktober 2017
Laurent B, General Manager van Best Western Plus Burlington Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 november 2017

Dear Guests,
Thanks you for your review and glad to hear that you enjoyed your stay with us. We hope to see you again in the future. Best regards

Beoordeeld op 16 mei 2017

Het hotel heeft alles wat je van een hotel verwacht. Typisch . Wij hadden half pension ,het ontbijt was iedere morgen in orde, het avond eten was afwisselend .Je kan kiezen tussen 3 voorgerechten,4 hoofdschotels ( vis , vlees , kip en vegetarisch ) en 3 desserten. De kamer was proper en zicht op zee .Een mooi typisch Engels hotel. Het personeel is SUPER vriendelijk en een goede service . De ligging is heel leuk , in de avond kan je een leuke avondwandeling maken, het is een rustige buurt .Dit alles heeft ons een prettige midweek Engelse kust bezorgd .Niet twijfelen

Kamertip: Wij waren gelogeerd op verdieping 3 vanachter in de gang ,daar heb je zicht op zee.
Datum van verblijf: mei 2017
Laurent B, General Manager van Best Western Plus Burlington Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 mei 2017

Dear Guests,
Thank you for your review and kind mention regarding our team. I am glad to hear that you enjoyed your stay with us and we look forward to welcoming you again soon. Best regards

Beoordeeld op 3 mei 2016

De kamer was mooi gemoderniseerd en schoon.
Het personeel moeilijk te verstaan, de bar ongezellig en de bar meals ver onder de maat, van de fish a chips was vis op het randje van houdbaarheid, voor het eerst meegemaakt dat mijn man een burger liet staan.
Tip voor het ontbijtpersoneel, misschien beter om even thuis uit te zieken in plaats van hoestend en proestend het ontbijt te serveren......

Datum van verblijf: april 2016
Beoordeeld op 4 april 2015

Nachtje voor zaken in Folkestone. Het Burlington bleek een prima hotel te zijn. Een zeer karakteristiek pand. De service is uitstekend. Heerlijk Engels. Het ontbijt erg goed. En de locatie, vlakbij de seafront uitstekend. Kom ik vast nog eens ter

Datum van verblijf: april 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken
BURL-GM, General Manager van Best Western Plus Burlington Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 april 2015

Dear Guests,
Thank you for your review and glad to hear that you had a great stay at the Burlington. I look forward to welcoming you again soon. Yours sincerely

Beoordeeld op 6 mei 2014

We namen dit hotel als uitvalsbasis voor onze golfreis. Het hotel is gelegen op 200m van het strand en is een statig gebouw in Victoriaanse stijl. Een deel van de kamers werd reeds vernieuwd een ander deel is dringend aan vernieuwing toe, maar alle comfort is aanwezig. Het Engels ontbijt was zeer voedzaam en lekker en het personeel bijzonder aardig en gedienstig.. Als alle kamer vernieuwd zullen zijn krijgt het hotel de beoordeling zeer goed...

Kamertip: Vraag naar een kamer die al vernieuwd werd....
Datum van verblijf: mei 2014
Burlgm, General Manager van Best Western Plus Burlington Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 mei 2014

Dear Guests,
Thank you for writing a review. I am pleased to hear that you enjoyed your stay with us and also to inform you that the hotel is currently being refurbished, with a number of rooms being upgraded for your comfort. I look forward to welcoming you again at the Burlington. Yours sincerely