Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Expedia.com
121 US$
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 02/10/21
Booking.com
121 US$
Aanbieding bekijken
Trip.com
117 US$
Aanbieding bekijken
Priceline121 US$
Hotels.com121 US$
getaroom.com126 US$
alle 14 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.887)
Beoordelingen filteren
2.888 resultaten
Waardering van reizigers
899
1.224
501
175
89
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
899
1.224
501
175
89
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 2.888 beoordelingen
Beoordeeld op 11 februari 2020

De receptie. Stugge ontvangst, niet echt vriendelijk. Op mijn vraag hoe het betalen van het parkeren beneden het hotel werkt was het antwoord dat ik zelf moet betalen aan de automaat. Dat is prima maar ze bedachten niet te vertellen dat betalen vooraf moet i.p.v. achteraf, dus kreeg ik een bekeuring. Terwijl ik niet beter weet dat betalen in parkeergarages achteraf gebeurt. Natuurlijk is dat mijn verantwoordelijkheid en had ik zelf beter moeten kijken. Maar een wat meer vriendelijke houding en meer informatie had toch geholpen.
Aan het personeel in het algemeen ligt het niet, 's avonds gezellig gegeten en uitstekend geholpen door een coole gast. Bij het ontbijt was men heel vriendelijk. Zelfs de schoonmaakmensen zijn vriendelijk. Alleen die stugge receptiejuf moeten ze op cursus sturen

Datum van verblijf: februari 2020
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank Diederikwithhalo
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
RadissonBluRoyal, Guest Relations Manager van Radisson Blu Royal Hotel Bergen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 februari 2020
Google-vertaling

Dear valued guest,

I appreciate you taking the time to complete a survey regarding your recent stay with us.
We are constantly trying to improve our product and services, and your feedback is valuable in this matter.

If we can be of any further assistance, please do not hesitate to get in touch.

Best regards,
Anne Line Hermansen
Guest Relations
Radisson Blu Royal Hotel, Bergen

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 29 december 2019 via mobiele applicatie

Tijdens ons verblijf in Bergen hier onze overnachtingen gehad. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamer was voorzien van bad. Voldoende ruimte op de kamer. 3e persoon maakte gebruik van slaapbank die van prima kwaliteit was. Kamer was zeer schoon. Fitness ruimte was klein maar voor je dagelijkse workout voldoende dmv cardio apparaten( loopband, step en hometrainer). Een nadeel, de kamer was heel warm. Ondanks de thermostaat op minimaal en de raam op kier.
Het ontbijtbuffet was formidabel. Wat een keus! Jammer dat veel aziaten met overvolle borden dachten dat ze niet genoeg te eten kregen en het uiteindelijk onaangeroerd lieten staan!

Datum van verblijf: december 2019
Reistype: Reisde met familie
Bedank reneb327
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
RadissonBluRoyal, Guest Relations Manager van Radisson Blu Royal Hotel Bergen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 februari 2020
Google-vertaling

Dear valued guest,

I appreciate you taking the time to complete a survey regarding your recent stay with us.
On behalf of the entire staff here at the Radisson Blu I would like to thank you for staying with us when visiting Bergen.

We appreciate your feedback and look forward to seeing you back at our hotel in the future.

Best regards,
Anne Line Hermansen
Guest Relations
Radisson Blu Royal Hotel, Bergen

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 20 oktober 2019

Perfecte locatie en vriendelijk en professionele medewerkers.
Bij een volgend bezoek aan Bergen is dit voor ons weer een perfecte keuze , gezien de locatie in Bryggen en de ligging dicht bij het centrum .

Datum van verblijf: oktober 2019
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank meijertc
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
RadissonBluRoyal, Guest Relations Manager van Radisson Blu Royal Hotel Bergen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 februari 2020
Google-vertaling

Dear valued guest,

I appreciate you taking the time to complete a survey regarding your recent stay with us.
On behalf of the entire staff here at the Radisson Blu I would like to thank you for staying with us when visiting Bergen.

We appreciate your feedback and look forward to seeing you back at our hotel in the future.

Best regards,
Anne Line Hermansen
Guest Relations
Radisson Blu Royal Hotel, Bergen

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 19 september 2019

fijn hotel kamer was niet echt schoon veder goed ontbijt niks mis mee rustig gelegen en toch in het centrum auto kon je makkelijk kwijt in de parkeer garage en dan kan je alles te voet doen tip regen jas is wel makkelijk

Datum van verblijf: september 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank pjeu601978
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
RadissonBluRoyal, Guest Relations Manager van Radisson Blu Royal Hotel Bergen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 februari 2020
Google-vertaling

Dear valued guest,

I appreciate you taking the time to complete a survey regarding your recent stay with us.
On behalf of the entire staff here at the Radisson Blu I would like to thank you for staying with us when visiting Bergen.

We appreciate your feedback and look forward to seeing you back at our hotel in the future.

Best regards,
Anne Line Hermansen
Guest Relations
Radisson Blu Royal Hotel, Bergen

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 5 augustus 2019

We hadden bewust gekozen voor Bergen en bij toeval Blue Radisson. Hotel lag vlak bij de haven, oerfect parkeren onder hotel. Goed vertrekpunt voor verkenning Bergen. Op 5 min lopen van centrum Bergen.

Datum van verblijf: augustus 2019
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
2  Bedank BeverNL
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
RadissonBluRoyal, Guest Relations Manager van Radisson Blu Royal Hotel Bergen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 februari 2020
Google-vertaling

Dear valued guest,

I appreciate you taking the time to complete a survey regarding your recent stay with us.
On behalf of the entire staff here at the Radisson Blu I would like to thank you for staying with us when visiting Bergen.

We appreciate your feedback and look forward to seeing you back at our hotel in the future.

Best regards,
Anne Line Hermansen
Guest Relations
Radisson Blu Royal Hotel, Bergen

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken