Vandaag geopend: 10:00 - 23:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Bezoek kabelbaan

Fantastisch uitzicht boven op de berg. Er zijn verscheidene plekken om fantastische foto’s te ... meer lezen

Beoordeeld op 20 maart 2020
dkmax2016
Kasterlee, België
via mobiele applicatie
Zeker doen als je in Tromso bent!

Beoordeeld op 9 maart 2020
avdf2017
Tromsø, Noorwegen
Lees alle 2.451 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Tromsø
vanaf 109,90 US$
vanaf 86,56 US$
vanaf 204,59 US$
vanaf 157,87 US$
Beoordeeld op 9 maart 2020

De kabelbaan gaat supersnel en stabiel naar boven en eenmaal boven is het uitzicht geweldig! In principe gaat de gondel elk half uur, maar bij drukte gaat de gondel als deze vol is. Het restaurant boven is ook een bezoekje waard!

Datum van activiteit: maart 2020
KristinaA1115, Booking manager van Fjellheisen Tromso, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 maart 2020

Hello dear Fjellheisen Guest,

Thank you for your time to leave your review. We are happy to hear that you enjoyed your stay at Fjellheisen.

Beoordeeld op 1 maart 2020 via mobiele applicatie

Helemaal niet verouderd zoals eerder te lezen was. Ik ben geen held als het om hoogtes gaat, maar hier durfde ik zowaar in. Boven prachtig uitzicht en een gezellig zelfbedienings restaurant tje.
Zeker de moeite waard om even naar boven te gaan en te genieten van het uitzicht.

Datum van activiteit: februari 2020
KristinaA1115, Booking manager van Fjellheisen Tromso, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 maart 2020

Hello dear Fjellheisen Guest,

Thank you for your review! We are happy to hear that you enjoyed your stay at Fjellheisen.

Beoordeeld op 24 februari 2020 via mobiele applicatie

Met de kabelbaan naar boven en dan is het genieten van het uitzicht, zowel overdag als 's avonds. En met een beetje geluk zie je het noorderlicht!

Datum van activiteit: februari 2020
KristinaA1115, Booking manager van Fjellheisen Tromso, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 februari 2020

Hello dear Fjellheisen Guest,

Thank you for your high evaluation and review. Great to hear that you enjoyed your stay at Fjellheisen!

We hope to see you again in the future!

Beoordeeld op 24 februari 2020 via mobiele applicatie

Wij zijn hier net geweest en was erg leuk. Elk half uur gaat er een gondel naar boven en naar beneden toe. Je hebt een super uitzicht over Tromsø als je boven bent. Met bus 26 kom je gemakkelijker vanuit Tromsø naar de kabelbaan. Staat op de borden in de bus waar je uit moet. Een leuk uitje die niet veel tijd in beslag neemt.

Hello dear Fjellheisen Guest,

Thank you for your time to leave your review. Great to hear that you enjoyed the views of Tromsø from the top station.

We will be waiting for you to return!

Beoordeeld op 19 februari 2020 via mobiele applicatie

Om een mooi uitzicht te hebben op Tromsø en in het donker het Noorderlicht te kunnen zien, zijn wij tweemaal naar boven gegaan met deze lift. Het dal- en bergstation is enigszins gedateerd maar de lift werkt prima. De prijs voor een retourtje is pittig (230 NOK) maar je krijgt er wel wat voor terug. Bovendien kun je geld uitsparen voor een nog veel duurdere Noorderlicht excursie.

Datum van activiteit: februari 2020
KristinaA1115, Booking manager van Fjellheisen Tromso, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 februari 2020

Hello dear Fjellheisen Guest,

Thank you for your time to leave review after visiting us. We are happy to hear that you enjoyed your stay at Fjellheisen.

We hope to see you again in the future!