“Overh(eerlijk) eten! ”

Geclassificeerd als nr. 261 van 5.032 Restaurants in Wenen
Wijk: Innere Stadt
Wijk: Innere Stadt
7 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer smakelijke, niet alledaagse, gerechtjes. Super! Ook leuke, enthousiaste mensen die er werken. Zeker proberen!! Super de moeite waard

Datum van bezoek: maart 2019

1 februari 2019 beoordeeld

In het centrum van de stad tref je deze bruisende (fastfood) tent aan.
Je kiest één of meerdere gerechten (al dan niet to share) van het menu, je betaalt aan de kassa, kiest een plekje en wacht vervolgens tot de koks je naam schreeuwen.
Wat volgt is een smaakexplosie. Kwaliteit ten top. Om duimen en vingers bij af te likken! Men is er super vriendelijk en ondanks de drukte is het er aangenaam toeven. En het eten is oooh so jummie!!

Datum van bezoek: januari 2019
25 september 2018 beoordeeld

Israëlisch eten om je vingers bij af te likken. Voor 18:00 uur zelf de bestelling aan de bar doorgeven. Drinken krijg je mee en het eten wordt uitgeserveerd na het roepen van je naam. Als gratis starter lag er humus, pittige olijfolie en créme fraiche en pita broodjes.

Datum van bezoek: september 2018
18 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor onze kinderen wilden we graag een pita broodje met alleen tomaat en komkommer. Ze hebben pita en komkommer en tomaat liggen. Het blijkt bedrijfspolicy te zijn dat dit niet gemaakt kan worden.
We hebben de rest van de bestelling maar geannuleerd en zijn elders gaan eten. We schrokken van deze beroerde service.

Datum van bezoek: augustus 2016
28 juli 2016 beoordeeld

lekkere pita, mooi concept, sfeervol zitten, gezellig druk terras, jammer dat de artichokken niet beschikbaar waren....

Datum van bezoek: juli 2016

In Miznon geweest? Deel je ervaringen!