“Lekker eigen bier en heerlijk eten”
Beoordeling van 1516 Brewing Company

1516 Brewing Company
Geclassificeerd als nr. 189 van 5.044 Restaurants in Wenen
Keukens: Amerikaans, Internationaal, Pub en brouwerij
Geschikt voor: Barscene
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Innere Stadt
1 januari 2019 beoordeeld

Eigenzinnige lokale brouwer presenteert eigen bier in deze bar, naast andere biertjes. Eten is in orde, spareribs waren erg lekker, maar te veel. Kan erg druk zijn.

22 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Beneden is de kroeg dus je komt een rokerige ruimte binnen (Ja in Oostenrijk mag dat nog). Om te eten door naar boven, snelle bediening gezellige uitstraling en goeie goulash

3 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier beland via een tip van de taxichauffeur. Beneden mag je roken en boven is rookvrij. Wij kregen netjes een tafel toegewezen ondanks dat het erg druk was. De ambiance is leuk - alhoewel ik mij afvraag hoe die bij daglicht is :-)
De wijn en bier waren lekker. Twee van ons dronken 1516 weizen en ik witte wijn (sauvignon blanc). Ik schrok wel van de rekening (glas wijn €5,10). Maar hij was wel erg lekker moet ik zeggen. Het eten is niet hoogstaand. We hadden schnitzel en die was echt te droog. Wel leuke en vriendelijke bediening. We hebben een erg leuke en gezellige avond gehad dus vandaar de vier punten ondanks dat het eten niet super was en de prijs van mijn wijntje enigszins hoog.

16 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk tentje dat we vonden op tripadvisor, vanwege de goede recensies besloten daar heen te gaan. Niks om gelogen leuke tent met goed eten(goede kwaliteit en erg grote porties). We waren nog geen 60 euro kwijt voor een voorgerecht, hoofdgerecht en drankjes met z'n tweeën! Goede prijs/kwaliteit en leuk personeel!

Datum van bezoek: maart 2017
12 oktober 2016 beoordeeld

Voor de niet rokers is er een aparte verdieping om rookvrij te kunnen eten. Wij zaten daar erg rustig. Heerlijk gegeten en een lekker biertje gedronken.

Datum van bezoek: oktober 2016

In 1516 Brewing Company geweest? Deel je ervaringen!