“Ja is goed”

Geschikt voor: Lokale keuken, Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Reserveringen
Wijk: Innere Stadt
18 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede schnitzel, enorm aardig personeel. Leuke authentieke tent om heen te gaan. Eten is lekker. Niet te veel poespas!

16 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het vriendelijke personeel bood ons dd keuze om voorin te zitten in de traditionele Oostenrijkse houten bankstellen in afzonderlijke hokjes of achterin waar piano werd gespeeld. De muziek was zeer overheersend en de akkoustiek was niet top waardoor het er nogal chaotisch kan zijn. Op tafel is er oog voor detail en de kaart is verzorgd met natuurlijk voornamelijk vlees. Mijn trio van carpaccio was eerder weinig, het speenvarken was veel. Een van beide moet van bedenkelijke kwaliteit geweest zijn aangezien ik er de nacht nadien zeer ongesteld van geweest ben, zeer jammer dus!

8 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed gelegen vlak bij de Stephansdom. Het restaurant is gezellig ingericht. Het eten was lekker, wel wat duurder.

19 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een geweldige ervaring om hier te eten. Ik had het idee aan een schnitzel vreetschuur maar niets is minder waar. De gerechten zijn formidabel, de bediening perfect en kies voor de Rochelt schnapps. Echt genoten en werkelijk verrukkelijk gegeten!!!

Datum van bezoek: juli 2018
14 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Typisch Oostenrijkse ambiance. Personeel in stijl gekleed en erg vriendelijk. Kaart ziet er mooi uit. Uiteraard overheerst het vlees in de Oostenrijkse keuken, maar iets meer keuze in de vegetarische menu’s zou zeker een goede aanvulling zijn.
Restaurant is stevig aan de prijs, doch is het zeker waard. Kortom, zou het zeker proberen als je in de buurt bent!

Datum van bezoek: maart 2018

Reizigers die Zum Weissen Rauchfangkehrer - The White Chimneysweep bekeken, bekeken ook

In Zum Weissen Rauchfangkehrer - The White Chimneysweep geweest? Deel je ervaringen!