“Prima eten met gezellige sfeer”
Beoordeling van Mozart's Restaurant

Mozart's Restaurant
Een tafel reserveren
Delinski
Geclassificeerd als nr. 107 van 5.077 Restaurants in Wenen
Wijk: Fünfhaus
Wijk: Fünfhaus
30 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima eten, niet iets waar je nog een keer voor terug komt. De sfeer die er hangt is erg gezellig, daardoor toch 2u blijven kletsen. Het restaurant was op een zondagavond gezellig druk, bijna elke tafel was bezet.

Datum van bezoek: december 2018

9 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker ongedwongen buiten kunnen eten, terras was gezellig verlicht. De kaspressknödelsuppe was erg lekker, heerlijk smaakvolle bouillon. Als hoofdgerecht Wiener kalfsschnitzel, die was echt heerlijk vooral met de cranberry-saus. De franse frietjes waren iets te ver door gebakken, beetje hard. De salade erbij was niet heel spannend.
Bediening was vriendelijk maar niet echt spraakzaam en mocht wel vaker langs de tafels lopen voor verdere wensen.

Datum van bezoek: juli 2018
JimmyGreenwood, Manager van Mozart's Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 oktober 2018

Hi Richard, thank you for your review! We are trying our best and also improve our service quality! Cheers!

18 oktober 2017 beoordeeld

We hadden gereserveerd om 18.00 uur 's avonds, en inderdaad om klokslag 18.00 uur ging het restaurant open. Een beetje jammer dat je nog 5 minuten buiten moet wachten, als je ziet dat het licht al brandt en er personeel is.
Echter, dit is ruimschoots gecompenseerd door de voortreffelijke keuken en de gezellige ambiance. Vriendelijk personeel. We hadden Oostenrijkers bij ons en die bevestigden dat de Spätzle van uitstekende kwaliteit waren, maar de goulash iets te spicy. Zelf heb ik het gehouden bij een schnitzel en hier absoluut geen spijt van gehad. De kinderen waren dol op de Kaiserschmarren.
Binnen 1,5 uur waren alle buiken voorzien. De prijs: ca 17,- pp.
Absoluut de moeite waard.

Datum van bezoek: oktober 2017
29 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurantje met vriendelijke bediening. Eten was goed maar niet heel bijzonder. De opstelling is wel apart. Houten bankjes met houten afscheidingen tussen de tafels.

Datum van bezoek: augustus 2017
25 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke en gezellige plek om te eten of een drankje te doen. Aardige bediening en de hamburgers zijn erg lekker!! Ook een hele spelletjes kast; dus je kunt je er de hele avond vermaken.

Datum van bezoek: maart 2017
Nicola S, Manager van Mozart's Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 april 2017

Hello Julia,
Thank you for your review! We are very happy you were pleased with your dining experience at Mozarts. We hope to see you soon.
All the best!

Reizigers die Mozart's Restaurant bekeken, bekeken ook

In Mozart's Restaurant geweest? Deel je ervaringen!