“Fantastische ervaring, goede bediening”

Cuisino - Casino Restaurant Wien
Geclassificeerd als nr. 11 van 4.920 Restaurants in Wenen
Keukens: Oostenrijks, Diner, Internationaal, Grill
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Innere Stadt
31 oktober 2018 beoordeeld

Het restaurant zit in het casino wat misschien een vreemde gewaarwording is maar zeker ook wel wat heeft. Wij werden bediend door Sabrina. Een zeer vrolijke dame met kennis van zaken en een heldere en duidelijke uitleg over ons 6-gangenmenu. Keurig gevraagd of er nog dingen zijn die je niet lust of er een allergie voor hebt. Waarbij we de ene verrassing na de andere kregen voorgezet. Al ging het in het begin een beetje snel van het ene naar het andere gerecht. Later wat langere pauzes ingelast, zodat wij ook konden nagenieten van het gerecht wat we net op hadden. Onze favoriet van die avond was de steur en daarna de runderbeef. En voor mensen die bijna geen kaas eten (al kom je uit Nederland) hebben wij toch wel genoten van de kaas. Na ongeveer 3 uur lekker getafeld hebben gingen wij met voldoening van tafel. Een ervaring rijker en een geslaagde avond verder willen wij zeker nog terugkomen. Sabrina misschien tot ziens in de Keukenhof :-)

Datum van bezoek: oktober 2018
Casino_Wien, Manager van Cuisino - Casino Restaurant Wien, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 november 2018

Dear Quest11762709051,

thank you so much for your really lovely feedback and that you took time to write it. We are so happy to read that you had a great dinner night at Casino Wien and that you liked our food, service and the ambience.

At your next stay in Vienna we would be more than pleased to welcoming you again!
Best regards,

27 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We werden vriendelijk onthaald en voelden ons direct welkom. We hadden de keuze uit één van de diverse menu's of à la carte. Normaliter ben ik van de verrassingsmenu's met bijbehorende wijnselectie, maar dit keer viel mijn oog op een klassiek hoofdgerecht dat je niet overal ziet: châteaubriand. Dus we bestelden à la carte met een voorgerecht. Bij de châteaubriand werd gevraagd welke saus we erbij wilden; ik zei dat ik graag rodewijnsaus erbij wou, maar die hadden ze eigenlijk niet op de kaart. De kok heeft speciaal voor ons een heerlijke rode wijnsaus gemaakt. Ook de voorgerechten waren erg bijzonder. Vooral de burrata was om van te smullen. We hebben geen nagerecht besteld, want van zo'n châteaubriand ga je aardig vol zitten. Desalniettemin kregen we een lekker likeurtje toe van het huis. Echt een geweldige ervaring! Het allerbelangrijkste van een restaurant is gastvrijheid, en dat hebben ze hier in overvloed! Daarnaast is de kwaliteit van het eten en de wijn erg hoog, dus ik kan dit restaurant zeker aanraden.

Datum van bezoek: juli 2018
Casino_Wien, Manager van Cuisino - Casino Restaurant Wien, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juli 2018

Sehr geehrter Joost B,

WOW vielen herzlichen Dank für Ihre grandiose Bewertung! Es freut uns sehr, dass Sie sich bei uns so wohl gefühlt haben und es Ihnen geschmeckt hat. Wir hoffen Sie bei Ihrem nächsten Besuch in Wien wieder bei uns begrüßen zu dürfen und schicken viele liebe Grüße aus dem Casino Wien!

Marketing Managerin

15 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Jonge kok 27 jaar, maar erg betrokken en komt bij elk gerecht aan tafel uitleg geven.
Hebben ‘Überaschungsmenu‘ gegeten, 6 gangen. Was erg goed.
Is welliswaar in een Casino, maar kwaliteit is zeer hoog!

Datum van bezoek: mei 2018
Casino_Wien, Manager van Cuisino - Casino Restaurant Wien, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 mei 2018

Dear Ronald R,

thank you so much for your nice feedback. We are very happy that you enjoyed your evening at our restaurant and that our young chef Lukas Olbrich surprised you with his 6 course chefs menu :-) We hope to see you again soon at Casino Wien!

Best regards,

3 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed restaurant. Bediening was traag. Het lijkt erop dat er te weinig personeel is. De sommelier kwam niet opdagen dus zelf iets uitgezocht. De keuze uit de wat kleine menukaart gaf ons wel een prima maaltijd maar niet het niveau van nr 1 van tripadvisor. Prijstechnisch viel het wel erg mee.

Datum van bezoek: december 2017
Casino_Wien, Manager van Cuisino - Casino Restaurant Wien, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 januari 2018

Dear PHCU,
thank you for your feedback. We hope that you had a great time in Vienna and see you again! Best regards,

29 juni 2016 beoordeeld

Werkelijk fantastisch restaurant. Het ligt op de tweede verdieping van het casino. Modern design inrichting die toch heel behaaglijk aandoet. De service is geweldig! Personeel dat je echt een fijne avond wil bezorgen. Het eten is heerlijk en wordt ook mooi gepresenteerd. We hebben genoten!

Datum van bezoek: juni 2016
Casino_Wien, Manager van Cuisino - Casino Restaurant Wien, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juni 2016

Dear Irboke B,

thank you so much for your wonderful review! We are very happy that you visited our restaurant and casino at your stay in Vienna. Glad to hear that you enjoyed your evening! We hope to see you again and send you all the best from Austria,

Julia Steiner

In Cuisino - Casino Restaurant Wien geweest? Deel je ervaringen!