“Zeldzaam lekkerrrr”

Keukens: Oostenrijks, Frans, Bar, Wijnbar
Dineropties: Lunch, Reserveringen
Wijk: Innere Stadt
12 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een voortreffelijke avond, nog zwoel weer, eindelijk een restaurant waar de rokers even uit de buurt gaan om te roken. Risotto met citroen, verse zwarte truffel, parmezaan en een beetje ganzenlever. GEWELDIG LEKKER echt een dikke tien. Parelhoen op het andere bord ook meer dan geweldig van smaak. Vlotte bediening, uitstekende sfeer. Best place in Vienna!
Foto’s zijn wat donker smaak was TOP

Datum van bezoek: september 2018

29 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bediening was gehaast, vroegen niets, we moesten zelf overal om vragen. Ze hadden onze tafel duidelijk aan een bevriend stel beloofd , dat ons aan de bar zat weg te kijken. We kregen geen desert kaart, moesten we om vragen . Niet voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: juni 2018
5 maart 2018 beoordeeld

Zeer vriendelijke ontvangst bij binnen komst.
Aan de venster zijde is beetje koud om te zitten gedurende deze tijd.
Aangename suggesties in de kaart.
Lekkere wijnen aan eerlijke prijzen.

Datum van bezoek: maart 2018
25 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen wat laat binnen, (22.00 uur) echter was er een mooi tafeltje bij het raam voor ons. Erg voorkomende bediening nam direct de jassen aan en bracht de kaart. Klassieke gerechten met een originele en moderne twist, afgewisseld met creaties uit eigen keuken (b.v.: quinoa - andijvie - calamaris - pompoenpittencrème).

Zeer aan te raden!

Datum van bezoek: oktober 2017
20 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed restaurant. Mooie borden. Ruime hoeveelheid. Goed personeel en aandacht. Zou iedereen die van goed eten en drinken houdt adviseren hier naartoe te gaan.

Datum van bezoek: december 2016

In Liebsteinsky geweest? Deel je ervaringen!