“Goede wijn en hapjes”

Geschikt voor: Barscene
Dineropties: Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Innere Stadt
8 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier even wat wijn op met hapjes (antipasti) erbij. Was heerlijk! De sfeer binnen was oké (kan warmer). Wat opviel: er zijn heel veel kapstokken door de hele ruimte.

Datum van bezoek: april 2018
WEINCO, Leiter Gästebetreuung van WEIN & CO Stephansplatz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 april 2018

Dear Frouke d,

Thank you for your Feedback!

We would be pleased, to welcome you again.

Best regards,
WEIN&CO Team

28 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Trendy wijn bar en restaurant. Keuze uit voortreffelijke wijnen, die niet zoals in NL 3x over de kop gaan voor een fles. Maximaal 50% op de normale retailprijs! Klasse

Datum van bezoek: december 2017
WEINCO, Leiter Gästebetreuung van WEIN & CO Stephansplatz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 december 2017

Geachte Mevrouw Theo H! Hartelijk bedankt voor U uitstekende beordeeling. Wij zouden het leuk vinden, U weer eens bij ons te kunnen verwelkomen,
met vriendlijke groeten

3 oktober 2017 beoordeeld

In de binnenstad,wijnlokaal,waar je wijn kunt drinken,die heel goed van kwaliteit is met daarnaast kun je ook wijn kopen en nog andere artikelen. Druk bezocht,zeker de avonden,personeel vriendelijk en ook weer een gezellig terras,in een zijstraat van de stephansplatz. De wijn is niet goedkoop

Datum van bezoek: juni 2017
WEINCO, Leiter Gästebetreuung van WEIN & CO Stephansplatz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 oktober 2017

Dear Hupdo,

thank you very much for taking time to poste this feedback which we appreciate very much.
We hope you had a nice evening at our WEIN & CO Bar.

Best Regards
WEIN & CO Team

27 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi lunch gerecht met haring. Heerlijk gegeten en gedronken.
Vriendelijk personeel.
Goede prijs-kwaliteitverhouding.
Heerlijke wijn!

Datum van bezoek: april 2017
manuelabogendorfer, Leiter Gästebetreuung van WEIN & CO Stephansplatz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 mei 2017

Dear Agnes H! Thank you for your kind feedback. Best regards WEIN & CO

5 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk borrelen met collega's na een drukke werkdag. Mooi assortiment wijnen in de kelder. Goede en vriendelijke bediening. Het restaurant heeft een gezellige sfeer.

Datum van bezoek: maart 2017
Antwoord van management:Gereageerd op 7 maart 2017

Geachte Mevrouw / Meneer KimBartholomeus! Hartelijk bedankt voor U uitstekende beordeeling. Wij zouden het leuk vinden, U weer eens bij ons te kunnen verwelkomen,
met vriendlijke groeten

Reizigers die WEIN & CO Stephansplatz bekeken, bekeken ook

In WEIN & CO Stephansplatz geweest? Deel je ervaringen!