“Goed!”

Bookatable
Geclassificeerd als nr. 225 van 5.073 Restaurants in Wenen
Keukens: Oostenrijks, Europees, Duits, Oost-Europees
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
Wijk: Old University Quarter
20 maart 2019 beoordeeld

De snitzel was heerlijk! Eten werd snel opgediend. Service was een beetje onpersoonlijk, alles ging erg snel. Maar het eten is erg goed, zeker in verhouding tot de prijs.

Datum van bezoek: februari 2019

5 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag bij Figlmüller geweest, heel goed gegeten. Beide een heerlijk voorgerecht genomen en uiteindelijk de Figlmüller schnitzel die groter dan je bord was. Het eten was heel verzorgd, enorm vriendelijk persoon en indien nodig is er een Engelse menu kaart aanwezig.

• Tip: Zeker reserveren want in het restaurant is het zeer druk. Als je geen grote eter bent, kies dan zeker geen voorgerecht want ik heb met spijt in mijn hart de helft van mijn schnitzel laten liggen.

Datum van bezoek: maart 2019
2 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeker zeker zeker een aanrader! De schnitzel is heerlijk (2x gegeten). Reserveren is wel aan te raden want het is er vrijwel altijd heel erg druk.

Datum van bezoek: april 2018
23 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke plek voor een heerlijke schnitzel. Het is niet duur en de schnitzels staan snel op tafel. Leuk detail de borden zijn kleiner dan de schnitzels. Tip: reserveren is aanbevolen. Wij hebben veel mensen weg gestuurd zien worden omdat alles vol zat. Wel is er snel een plekje vrij dus wachten is zeker een optie. Ook hebben ze meerdere locaties.

Datum van bezoek: februari 2019
20 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima eten volgens een oude traditie. Schnitzel en wijn (geen bier op de kaart). Snelle doorloop wel wat gehaast personeel / je moet echt voor de traditie het restaurant willen bezoeken.

Datum van bezoek: januari 2019

In Figlmuller geweest? Deel je ervaringen!