“Where tradition & quality meet”
Beoordeling van Cafe Landtmann

Cafe Landtmann
Een tafel reserveren
Delinski
Geclassificeerd als nr. 191 van 5.073 Restaurants in Wenen
Keukens: Oostenrijks, Café
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Diner, Ontbijt, Lunch, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
Wijk: Innere Stadt
28 januari 2019 beoordeeld

Hele goede wiener schnizel gegeten hier. Verder staat dit 140 jaar oude etablissement bekend om overheerlijk vers gebak. Het interieur is klassiek en ademt historie uit, moet je wel binnen in de zaak gaan zitten. Wij zaten in de wintertuin, welke nieuw is en een overkapping van het buiten terras. Het was er erg druk, maar desondanks konden we toch met 4 man redelijk snel een tafeltje krijgen. Reserveren kan ook en is aan te bevelen voor lunch.

Datum van bezoek: januari 2019

14 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een mooi en klassieke lunchroom. Heel correcte en vriendelijke bediening.
Ook voor 6 personen wordt er gezocht naar fijne plek.
Mooi ingericht , lekkere wiener melange en Apfelstrudel.
En een genot om rond te kijken. Feestje om daar keer te zijn!

Datum van bezoek: november 2018
10 september 2018 beoordeeld

alleen apfelstrudel met schlagobers en perfecte espresso
op ma en di avond pianist.Nog echte Weense sfeer

Datum van bezoek: september 2018
21 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten in het beroemde café van Wenen. De prijzen zijn wel aan de hoge kant, maar de kwaliteit is dan ook uitstekend. Ook lekkere wijn trouwens.

Datum van bezoek: juli 2018
11 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vreselijke chagrijnige bediening. Maar de sachertorte zou hier als beste van Wenen zijn. Nou. Ik heb er niks bijzonders aan geproefd. Wel 5,50 per stuk en koffie 5,50 per stuk. Glas water wilden we erbij kostte 1, 50 per stuk. Nee spaar je de moeite en eet ergens anders lekker sachertorte. Wij waren er nig 3 km voor gelopen

Datum van bezoek: juni 2018
Querfeld, Inhaber van Cafe Landtmann, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juni 2018

Dear Anney V,
I am sorry that we did not meet your expectations. Sacher cake is a chocolate biscuit with apricot jam filling. In Austria we do it often serve for children’s birthdays because you can’t do anything wrong. It is said that we serve one of the best in Vienna. We use high quality chocolate, and fresh and best ingredients. But Sacher cake is what it is. Coffee is always served with a complimentary glass of water. For water ordered to substitute a drink we charge a small amount for general costs, service and taxes. All prices are listed in our menus and menus are on every table! There should be no misunderstanding. Once again I am sorry we did not meet taste. It’s a pity because for most of our customers we fulfil their needs and give them a perfect experience.

In Cafe Landtmann geweest? Deel je ervaringen!