Beoordeeld op 26 april 2017

Het ibis styles hotel biedt prima prijs/kwaliteitverhouding. De kamers zijn hygiënisch en ruim genoeg. De medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. 's ochtends is er lekker en uitgebreid ontbijt. Het ligt iets uit het centrum, maar met het openbaar vervoer is alles prima bereikbaar. (En ondanks dat het hotel aan een weg ligt, hoor je binnen niets van het verkeer!)

Datum van verblijf: april 2017
Cornelia K, Manager van Ibis Styles Wien City Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 mei 2017

Dear Jetty,
thank you very much for your stay and your great feedback.
"prima hotel" - thanks a lot for that kind words!
Hope to welcome again very soon
Best regards from vienna

Beoordeeld op 25 maart 2017

Voor de tweede keer hier overnacht, maar nu voor 5 nachten.
Uitstekend hotel prima bedden uitgebreid ontbijt en voor ons prima ligging,
vlakbij metro en tram. Rustige kamer vriendelijk personeel.
Volgende keer gaan wij hier weer overnachten.

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com

Geachte 270pieterv,

Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in ibis Styles Wien City erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen.

Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening.

Hoogachtend,

Beoordeeld op 30 december 2016

Een prima, modern hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel, goede faciliteiten en comfortabele kamers. Natuurlijk zijn er altijd kleinigheden (wastafel in de badkamer, luchtcirculatiesysteem) die beter kunnen, maar dat ligt meer aan de interieurarchitect en de aannemer van het hotel dan aan de mensen die er werken. Het ontbijt is ook goed en de gratis koffie/thee/choco tot 10 uur 's avonds is een hele fijne extra service.

Kamertip: Een kamer op de bovenste verdieping heeft het mooiste uitzicht, maar de meeste kamers zijn groot genoeg en handig ingedeeld.
Datum van verblijf: december 2016
Cornelia K, Manager van Ibis Styles Wien City Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 augustus 2017

Beste gast,

Beoordeeld op 29 december 2016

• Reistype: Reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 2 december 2016 via mobiele applicatie

Wij hebben dit hotel geboekt voor een lang weekend. Vriendelijk personeel, erg schoon en een top ontbijt, waar steeds bijgevuld wordt. Ondanks dat het aan een druk kruispunt ligt hoor je hier binnen weinig van, heerlijk geslapen. 5 min lopen naar de metro, je bent zo in het centrum. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar!