“Goed, gezellig en lekker”
Beoordeling van Sixta Restaurant

Sixta Restaurant
Geclassificeerd als nr. 2 van 4.921 Restaurants in Wenen
Keukens: Oostenrijks
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Margareten
12 januari 2019 beoordeeld

Hier moet je een tafel reserveren want het zit iedere avond vol. Gezellig ingericht, goede kaart, vlotte vriendelijke bediening, en vooral heerlijk gegeten. Dit restaurant ligt niet echt op de looproute maar is wel de moeite waard om te bezoeken.

Datum van bezoek: december 2018

15 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Nav de recensies op tripadvisor waren onze verwachtingen hoog. Het restaurant is typische Oostenrijks met een gezellige ongedwongen sfeer. De bediening is vriendelijk en behulpzaam. Het eten is prima en de wijn redelijk. Ook de prijs is schappelijk. Alleen zijn de recensie wat overdreven als je het mij vraagt. Als je in de buurt bent is dit een prima restaurant maar je rijdt er niet speciaal voor om.

Datum van bezoek: december 2018
26 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoon heerlijk gegeten. De keuken heeft zijn eigen twist gegeven aan het eten. Tiramisu met pompoen olie. Het was verrassend lekker. Heel leuk dat ze extra aandacht hadden voor onze zoon van 10 mnd. Mini bestek klaargelegd. Meerdere keren informeren of alles ok was. Lieve bediening en behulpzaam bij het kiezen van de wijn en gerechten. Het was voor ons een hele fijne afsluiting van de vakantie

Datum van bezoek: oktober 2018
31 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op onze 2e dag Sixta bezocht om
te dineren. En het is echt top.

Ontvangst, super. Snel & vriendelijk. We wilde buiten zitten, wat vol zat. Dus we werden binnen geplaatst. Toen we nét zaten werden we weer opgehaald om buiten te gaan zitten omdat er een tafeltje vrij was gekomen.

Eenmaal kijkend in de kaart kwamen ze ons drinken opnemen. Hierbij kozen we voor een heerlijk flesje Riesling, waarbij wij ook weer vriendelijk geholpen werden met onze keuze.

Eten; top. Bediening zeer attent, oplettend, vriendelijk & snel!

Na het hoofdgerecht een schnaps van het huis.

Wij zijn super tevreden. Als je ooit in Wenen bent is dit zeker een aanrader om te gaan eten!!

Datum van bezoek: juli 2018
27 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi restaurantje, met een gezellig mooi verzorg terras. Super bediening! De obers deden hun uiterste best om ons te helpen met onze keuze. Bovendien was het eten dik in orde! Genoeg, lekker en mooi afgewerkt. En dit alles voor een normale restaurantprijs.

Datum van bezoek: juli 2018

In Sixta Restaurant geweest? Deel je ervaringen!