“Exclusief. Extreem lekker, maar duur.”
Beoordeling van Edvard

Edvard
Geclassificeerd als nr. 24 van 4.921 Restaurants in Wenen
Keukens: Hedendaags, Fusion
Wijk: Innere Stadt
9 februari 2019 beoordeeld

Reservatie op een zaterdagavond. Zeer vriendelijke ontvangst. Rustige tafel. Gelukkig niet al te groot. We kozen voor het 5 gangen menu. De nodige amuses! Extreem lekker gegeten. Zeer gedienstig en vriendelijk personeel. Mooie wijnen. Voor herhaling vatbaar, doch eerst terug wat sparen.

Datum van bezoek: januari 2019

7 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Per toeval daar terechtgekomen via ons hotel. Wisten totaal niet aan wat we ons moesten verwachten. Pure kunst en gastronomie. Een ware ontdekking. Ik ben gewoon van goede tot zeer goede restaurants te bezoeken maar dit was gewoonweg subliem! 5 gangen menu met top aangepaste wijnen. Een culinair hoogstandje. Heel duur maar elke euro waard.

Datum van bezoek: september 2018
15 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, de echte ervaring die je verwacht bij een sterren restaurant! Ontzettend vriendelijk en hartelijke ontvangst

Datum van bezoek: februari 2018
17 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig gegeten, alles klopte. Eten, wijn en ambiance. 7 gangen menu bleek een schot in de roos. 4 bijpassende wijnen ook.

Datum van bezoek: november 2017
15 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op vrijdagavond heerlijk gegeten bij de Edvard. Bediening was persoonlijk en zoals het hoort formeel. Gerechten waren verrassend. We hadden het 7-gangen menu en dat was misschien een beetje veel dus een wandeling terug was wel nodig. We kregen zelfs nog een taartje mee voor onderweg. Absoluut een heerlijke avond en aanrader voor wie een mooie avond op sterrenniveau wil eten in Wenen.

Datum van bezoek: oktober 2017

In Edvard geweest? Deel je ervaringen!