18 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wie graag in de watten wordt gelegd, is hier aan het juiste adres. Al van bij je aankomst doet het hartelijke personeel er alles aan om ervoor te zorgen dat je je thuis voelt met een warm welkom. We verbleven in een suite met alles erop en eraan: hal, gastentoilet, salon, dressing, ruime slaapkamer en badkamer met aparte douche en toilet. Uitgebreid en erg lekker ontbijt, met aandacht voor wie aan een vorm van voedselintolerantie lijdt. Mooie spa. Geen moeite is te veel om het je naar je zin te maken. Topper!

Verbleef: april 2016, reisde voor zaken
19 februari 2016 beoordeeld

Aaah.. Vienna.. Wat een prachtige stad. Romantisch...absoluut. (niet alleen Parijs) In hotel Kempinsky is het aangenaam vertoeven. Prachtige kroonluchters bij binnenkomst en alles in kerstsfeer. De ruime kamer is oa voorzien van bar, zitje, wifi, & een heel goed matras/bed. De stad ademt een heel hoog "Sissi" gevoel. (ones Queen of Austria & Hungary) In het "Sissi" museum kun je oa de kamers/appartementen zien en dat zijn er maar liefst 141!!, de zilver collectie, die in prachtige houten koffers werden mee genomen overzees naar Corfu voor hun gasten. De Spaanse rijschool, prachtige paarden, mooi om ze van dichtbij te zien en te aaien. 's Avonds stonden er mensen in de ontvangsthal, die verkleed waren in de kledij van wijlen "Sissi", zowel de mannen als de vrouwen, even waan je je in het verleden...ze gingen met koets en al naar een verjaarsfeest. Heel leuk om dat mee te maken. In de avond in Vienna Prater een rit nemen in het reuzenrad.. of in een van de andere attracties .., de bomen zijn versierd met oa verlichte gitaren & harten erin. Heel romantisch. Het Hundertwasser museum, verrassend, echt leuk, ook voor kids. En loop dan ook even door Hundertwasser Village, gewoon leuk. Niet vergeten Hotel Sacher, voor de lekkerste "sachertorte" mmmm...Sluit de dag af met eten bij hotel Kempinsky, zie menukaart. Neem de tijd in Paleis "Schönbrunn", enorm.., met aan de voorkant, allerlei kleine stalletje met lekkers, bv gevuld brood met goulash en een mok gloeiend hete glühwein...top, en dan de achterkant.... OMG dat is huge....prachtig! wat een park...en daarin een zoo...! en dat in die tijd al... geweldig, ga daar zeker kijken, er is daar een loopbrug met een uitzicht.. In 't Leopold museum zijn oa werken te zien van Egon Schiele & Gustav Klimt van de beroemde kus. Ga eten bij restaurant Vestibül, dat is een belevenis... doen. Daarna een taxichauffeur vragen om je rond te laten rijden, langs de beroemde "klok" die over een passage heen staat, de verlichte straten in kerstsfeer, langs paleis "Belvedere", (waar het beroemde schilderij "de kus" hangt) over de Donau heen naar de Donauturm... in de mist.. en dan in het hotel een afzakkertje.. Ondanks de kou...hebben we ons heerlijk kunnen warmen in romantisch Vienna, zeker een plek om naar toe terug te gaan ....

Kamertip: wij hadden een kamer aan de oostkant, heerlijk rustig, op de tweede etage
  • Verbleef: december 2015, reisde met een partner
1 november 2015 beoordeeld

We sliepen in een junior suite. Royale en luxe kamer waar je ook plezierig verblijft als je tussen de tripjes een paar uur wil bijkomen. Boeking via secret escapes leverde een aardige korting op. Dan nog is het niet goedkoop, maar je krijgt zeker waar voor je geld

• Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
6 december 2014 beoordeeld

Heel comfortabele kamers. Handige en nuttige gepersonaliseerce Ipad op kamer. Rain shower waar je blijft onderstaan. Uitstekende bediening. Duur maar best mogelijke ontbijt.
Perfect gelegen: 1 km van hartje Wenen. State of the art cocktails in de lounge lobby. probeer de Bloody Mary's! ;-) Het "zwembad" is eigenlijk een jacuzzi maar de fitness en sauna zijn dan weer perfect.

• Verbleef: december 2014, reisde voor zaken
1 september 2014 beoordeeld

Voor onze stedentrip hebben we gekozen vanwege de centrale ligging. De kamer was geweldig en ruim. Een waanzinnig ruime en mooie badkamer en heerlijke bedden. Alles is te bedienen vanaf een ipad.
Het ontbijt is een ervaring die je moet hebben meegemaakt. Vers gemaakt uit allerlei continenten. De service was perfect. Voor herhaling vatbaar!

• Verbleef: maart 2014, reisde met een partner