“Gezellig ijssalon, ruime keuze en net iets beter”
Beoordeling van Gelateria Castelletto

Gelateria Castelletto
Geclassificeerd als nr. 24 van 168 Dessert in Wenen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Old University Quarter
17 april 2017 beoordeeld

De eerste keer zijn we hier een ijsje gaan eten in een horentje. De tweede keer zijn we iets gaan eten in het ijssalon zelf. Prima service, was er wel druk die dag maar werd genoeg moeite gedaan om een plaatsje te zoeken. We hebben hier een ijs gegeten en koffie erbij genomen. Zeer ruime keuze aan coupes, koffies, en zelfs lunch gerechten, broodjes.
We waren de eerste keer al enthousiast van het ijs, zeer veel smaken en net iets verfijnder dan vele andere ijssalons. De keuze aan coupes zagen er ook allemaal in orde uit. Zeker een aanrader om een ijsje zo te gaan eten of een dessert na het diner.
Je kan binnen in de zaak plaats kiezen of er is langs beide kanten aan het gebouw ook een terras (verwarmd op koudere dagen).

Datum van bezoek: april 2017

8 december 2016 beoordeeld

Hoewel het druk was hadden we zo een tafeltje en werden we binnen de kortste keren geholpen. Taart en drankjes waren heerlijk. Toffe plek om even uit te rusten.

Datum van bezoek: december 2016
28 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat is er lekkerder dan na een fantastisch diner nog van een heerlijk dessert te genieten. Heerlijk. Fijne en snelle bediening, heerlijke koffie, lekker ijs. Dichtbij metro en water. Aan een inrichtingsweg gelegen. Ideale plek om te genieten van alles wat aan je voorbij komt.

Datum van bezoek: augustus 2016
14 augustus 2016 beoordeeld

Aardig terras vlakbij metro en water. Koffie en ijs zijn in orde en worden snel gebracht. Een uitstekende plaats om even uit te rusten.

Datum van bezoek: augustus 2016
30 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke ijssalon waar je ook buiten kunt zitten
Snelle bediening en heerlijk ijs
Je kunt er ook eten
Dicht bij de binnenstad en Donau rondvaartboten

Datum van bezoek: mei 2016

In Gelateria Castelletto geweest? Deel je ervaringen!