The Ritz-Carlton, Vienna
304 US$
391 US$
202 US$
  • Roomservice
Pension Residenz(Wenen)(Heel veel waar voor je geld!)
133 US$
222 US$
Agoda.com
163 US$
  • Roomservice
Star Inn Hotel Wien Schonbrunn, by Comfort(Wenen)(Heel veel waar voor je geld!)
151 US$
126 US$
Travelocity
FilterenAlle talen
7 april 2016 beoordeeld

Afgelopen maart verbleven wij in The Ritz Carlton tijdens een lang weekend Wenen. Hier voel je je gewoon gast, zoals dat behoort te zijn. Erg vriendelijke medewerkers allemaal en een prima service. Ook de kamer was van alle gemakken voorzien. De bedden waren erg goed (niet te hard, maar ook niet te zacht) en bevatten beddengoed van een hogere kwaliteit. Heerlijk, want je wil het niet minder hebben dan thuis.. De kamer was ruim, met zitje en walk in closet (erg slim en prettig), badkamer met separaat toilet (zou overal standaard moeten zijn), groot ligbad en separate heerlijke stortdouche... Van alle gemakken voorzien dus en dat is extra genieten als je na een dag terug komt op de kamer. 's Avonds lag het weerbericht voor de volgende dag op de kamer en stond er een flesje water op het nachtkastje.. Aandacht die zeer werd gewaardeerd. Ook beschikken ze over een groot binnenzwembad en dat is erg prettig om even lekker te zwemmen.
Ook het ontbijt is erg verzorgd en je hebt naast het standaard buffet keuze uit diverse andere gerechten die je in de keuken kunt laten bereiden.
We zijn al diverse keren in Wenen geweest en dit was de eerste keer bij The Ritz, maar als het aan ons ligt niet de laatste keer. Alles is erg goed bevallen en dat maakt een lang weekend weg tot een extra bijzondere beleving. Wij kunnen dit hotel zeker aanraden!

• Verbleef: Maart, 2016, reisde met een partner
ManagerRitzCarlton, Manager van The Ritz-Carlton, Vienna, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 april 2016

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw bezoek aan The Ritz-Carlton, Vienna en uw mooie beoordeling van ons hotel. Wij waarderen het enorm dat u de tijd genomen heeft om uw ervaringen online te delen en zijn blij te horen dat u heeft genoten van uw verblijf in ons hotel. Wij hopen u spoedig weer te mogen begroeten bij uw volgende bezoek aan Wenen!

Met vriendelijke groeten,

Jean-Paul Dantil
General Manager

29 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi hotel met prima en vooral vriendelijke service. Kamer heel mooi en van alle gemakken voorzien. Erg mooie badkamer met heerlijke stortdouche. Ontbijt zeer uitgebreid en uitstekend. Dichtbij winkels en bij alle prachtige gebouwen . Met de relaties per fiets Wenen verkend en dat is een aanrader.

Verbleef: Juli, 2015, reisde voor zaken
1 week geleden beoordeeld

• Verbleef: April, 2018, reisde met een partner
ManagerRitzCarlton, Personal Assistant to the General Manager van The Ritz-Carlton, Vienna, reageerde op deze beoordelingGereageerd gisteren

1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: April, 2018, reisde met een partner
ManagerRitzCarlton, Personal Assistant to General Manager van The Ritz-Carlton, Vienna, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden

2 weken geleden beoordeeld

• Verbleef: Maart, 2018, reisde met familie