We ondersteunen de volgende browsers:
De nieuwste beoordelingen. De laagste prijzen. De perfecte plek om een hotel te zoeken.

“Weense grandeur.” 5 van 5 bollen
Beoordeling van The Ritz-Carlton, Vienna

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
4 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 9 nuttige stemmen
“Weense grandeur.”
5 van 5 bollen Beoordeeld op 26 september 2016 via mobiele applicatie

Spijtig genoeg waren het drie erg drukke dagen in Wenen zodat wij niet ten volle konden genieten van alles wat dit grandioze hotel te bieden heeft. De luxe, het discrete maar overal aanwezige en vriendelijke personeel, de prachtige rooftop bar, het overheerlijke ontbijt enzovoort. Alles heeft zijn prijs, maar in het Ritz Carlton krijg je er wel heel veel voor terug. Zeker een aanrader.

Verbleef September, 2016, bezocht voor zaken
ManagerRitzCarlton, General Manager van The Ritz-Carlton, Vienna, reageerde op deze beoordeling, 24 oktober 2016
Dear Dirk,

Thank you very much for your lovely review. We are very happy to read you had a very enjoyable stay despite your busy schedule. We hope you will be back soon to enjoy all our facilities at your leisure.

Thank you so much for recommending us,

Kind regards,

Jean-Paul Dantil
General Manager
Schrijf een beoordeling

1.073 Reizigersbeoordelingen

Bekijk beoordelingen van
Overzicht waarderingen
Datum | Waardering
  • Eerst Chinees (traditioneel)
  • Eerst Chinees (vereenvoudigd)
  • Eerst Deens
218 beoordelingen
36 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 90 nuttige stemmen
5 van 5 bollen Beoordeeld op 7 april 2016

Afgelopen maart verbleven wij in The Ritz Carlton tijdens een lang weekend Wenen. Hier voel je je gewoon gast, zoals dat behoort te zijn. Erg vriendelijke medewerkers allemaal en een prima service. Ook de kamer was van alle gemakken voorzien. De bedden waren erg goed (niet te hard, maar ook niet te zacht) en bevatten beddengoed van een hogere kwaliteit. Heerlijk, want je wil het niet minder hebben dan thuis.. De kamer was ruim, met zitje en walk in closet (erg slim en prettig), badkamer met separaat toilet (zou overal standaard moeten zijn), groot ligbad en separate heerlijke stortdouche... Van alle gemakken voorzien dus en dat is extra genieten als je na een dag terug komt op de kamer. 's Avonds lag het weerbericht voor de volgende dag op de kamer en stond er een flesje water op het nachtkastje.. Aandacht die zeer werd gewaardeerd. Ook beschikken ze over een groot binnenzwembad en dat is erg prettig om even lekker te zwemmen.
Ook het ontbijt is erg verzorgd en je hebt naast het standaard buffet keuze uit diverse andere gerechten die je in de keuken kunt laten bereiden.
We zijn al diverse keren in Wenen geweest en dit was de eerste keer bij The Ritz, maar als het aan ons ligt niet de laatste keer. Alles is erg goed bevallen en dat maakt een lang weekend weg tot een extra bijzondere beleving. Wij kunnen dit hotel zeker aanraden!

• Verbleef Maart, 2016, bezocht met een partner
      Locatie
      Slaapkwaliteit
      Service
ManagerRitzCarlton, Manager van The Ritz-Carlton, Vienna, reageerde op deze beoordeling, 25 april 2016
Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw bezoek aan The Ritz-Carlton, Vienna en uw mooie beoordeling van ons hotel. Wij waarderen het enorm dat u de tijd genomen heeft om uw ervaringen online te delen en zijn blij te horen dat u heeft genoten van uw verblijf in ons hotel. Wij hopen u spoedig weer te mogen begroeten bij uw volgende bezoek aan Wenen!

Met vriendelijke groeten,

Jean-Paul Dantil
General Manager
Egmond aan den Hoef, Noord-Holland, Netherlands
9 beoordelingen
8 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 6 nuttige stemmen
5 van 5 bollen Beoordeeld op 29 juli 2015 via mobiele applicatie

Mooi hotel met prima en vooral vriendelijke service. Kamer heel mooi en van alle gemakken voorzien. Erg mooie badkamer met heerlijke stortdouche. Ontbijt zeer uitgebreid en uitstekend. Dichtbij winkels en bij alle prachtige gebouwen . Met de relaties per fiets Wenen verkend en dat is een aanrader.

Verbleef Juli, 2015, bezocht voor zaken
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Wenen bekeken
Neubau
Hotel Imperial Vienna
nr. 14 van 367 in Wenen
4.5 van 5 bollen 1.049 beoordelingen
Prijzen weergeven

In The Ritz-Carlton, Vienna geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over The Ritz-Carlton, Vienna

Gelegenheid: The Ritz-Carlton, Vienna
Adres: Schubertring 5-7 | 1010 Vienna, Wenen 1010, Oostenrijk
Telefoonnummer:
Locatie: Oostenrijk > Wenen > Wenen > Innere Stadt , Innere Stadt
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum/sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 16 van 367 hotels in Wenen
Prijsklasse (per nacht): 322 € - 574 €
Hotelcategorie:5 ster(ren) — The Ritz-Carlton, Vienna 5*
Aantal kamers: 202
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com, Marriott, Hotels.com en Agoda, dus je kunt je reserveringen bij The Ritz-Carlton, Vienna met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?