Hotel Sans Souci Wien
134 US$
174 US$
Zie aanbieding
Austria Classic Hotel Wien(Wenen)(Heel veel waar voor je geld!)
108 US$
170 US$
  • Roomservice
FilterenAlle talen
17 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heb hier 5 nachten overnacht in een junior suite kamer. Fantastisch! Heerlijk grote kamer, separaat grote badkamer met groot ligbad en super grote regendouche. Separaat state of the art luxueus toilet. Heerlijk bed en indien een van de kussens niet mocht bevallen is er nog een heus pillow menu. Top ontbijt met heerlijke verse ingrediënten en menu met ei bereidingen om te kiezen. Indien gewenst schenken ze gewoon een prima glas champagne bij het ontbijt.
Erg behulpzaam personeel en prima uitvalsbasis. Aanrader als je volledig zorgeloos hotel zoekt.

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met een partner
SansSouciWien, Manager van Hotel Sans Souci Wien, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 oktober 2016

Dear Patrick B,
Thank you very much for choosing to stay with us and for writing this lovely review. We are delighted to hear that you enjoyed your Junior Suite and especially our "pillow menu".
It would be a pleasure for us to welcome you again!
Best regards from Vienna,
Your Sans Souci Team!

19 mei 2016 beoordeeld

Tophotel, goed gelegen in museumquartier dicht bij metro. Verzorgde kamers. Voldoende verlichting in de badkamer. Zwembad om baantje te trekken. Mooie spa. Ontbijt verzorgd tot in de puntjes. En voor een klein probleem (waar het hotel zelf niet veel kon aan doen) werd nog een geschenkje als verontschuldiging meegegeven.

Verbleef: Mei, 2016, reisde voor zaken
11 mei 2016 beoordeeld

Onlangs verbleven wij een week in dit hotel (LO). Wij werden zeer gastvrij ontvangen en onze kamer was heerlijk. Het ontbijt was elke ochtend een feest en het personeel opvallend vriendelijk. Ook bij de receptie waren ze attent en altijd behulpzaam. Daarnaast is het hotel op een goede locatie gesitueerd waardoor veel bezienswaardigheden op loopafstand liggen. Werkelijk fantastisch hotel met fantastische mensen! Wij hopen dat zij deze kwaliteit kunnen handhaven.

• Verbleef: April, 2016, reisde met familie
SansSouciWien, Manager van Hotel Sans Souci Wien, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 mei 2016

Dear philip708,

Many thanks for choosing to stay with us in Vienna and for writing such a great review!

It's wonderful to read that you especially liked the attitude of our staff, your room and our breakfast buffet. We will definitely share your compliments with our whole team.

We are already looking forward to your next visit!

Best regards
Your Sans Souci Team

29 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een hotel waar alles klopt. De kamers zijn prima, het decor interessant, de service eerste klas, het ontbijt elke ochtend weer een feestje....
Wij zijn zeer onder de indruk en raden dit hotel van harte aan. Je schoenen worden hier zelfs gepoetst, als je dat wenst!

Verbleef: Maart, 2016, reisde met een partner
SansSouciWien, Manager van Hotel Sans Souci Wien, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 maart 2016

Dear Rosan J,

Thank you very much for choosing to stay with us and taking the time to write such a beautiful review!

We are delighted to read that you enjoyed your stay, and liked especially our attentive service, our rooms and the breakfast buffet in the morning.

It would be our pleasure to welcoming you again soon!

Best regards from Vienna,
Your Sans Souci Team

31 december 2015 beoordeeld

Een heerlijk hotel met uitstekende service. Een en al gastvrijheid. Rustig gelegen midden in museum kwartier naast de metro. Kamer was ruim en heerlijk.
Ontbijtbuffet was zeer royaal en top. Bediening in de gezellige bar was zeer kundig en attent.

• Verbleef: December, 2015, reisde met een partner