We ondersteunen de volgende browsers:
Ben je op zoek naar de laagste hotelprijzen? Dan ben je op de juiste plek. We controleren meer dan 200 websites voor je.

“Verblijf in SansSouci” 5 van 5 bollen
Beoordeling van Hotel Sans Souci Wien

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 4 websites!
Hotel Sans Souci Wien
Beoordeeld als nr. 1 van 366 hotels in Wenen
Eco-leadersNiveau Zilver
Blaricum, Nederland
1 beoordeling
“Verblijf in SansSouci”
5 van 5 bollen Beoordeeld op 18 december 2016 via mobiele applicatie

Top hotel met geweldige service. De conciërge heeft alles gedaan om het ons naar de zin te maken. Het ontbijt is uitstekend, de kamers goed, het verblijf was meer dan de moeite waard. Tip, neem een kamer aan de achterkant.

Verbleef December, 2016, bezocht voor zaken
SansSouciWien, Manager van Hotel Sans Souci Wien, reageerde op deze beoordeling, 4 weken geleden
Dear kroesje,
Many thanks for choosing to stay with us! We are delighted to read that you especially enjoyed our delicious breakfast as well as our concierge service.
We are looking forward to welcoming you again in Vienna.
Best regards,
Magdalena Kessler Marketing
and the Sans Souci Team
Schrijf een beoordeling

1.227 Reizigersbeoordelingen

Bekijk beoordelingen van
Overzicht waarderingen
    5 van 5 bollen
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (2)
Datum | Waardering
  • Arabisch eerst
  • Eerst Chinees (traditioneel)
  • Eerst Deens
8 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 nuttige stemmen
5 van 5 bollen Beoordeeld op 17 september 2016 via mobiele applicatie

Heb hier 5 nachten overnacht in een junior suite kamer. Fantastisch! Heerlijk grote kamer, separaat grote badkamer met groot ligbad en super grote regendouche. Separaat state of the art luxueus toilet. Heerlijk bed en indien een van de kussens niet mocht bevallen is er nog een heus pillow menu. Top ontbijt met heerlijke verse ingrediënten en menu met ei bereidingen om te kiezen. Indien gewenst schenken ze gewoon een prima glas champagne bij het ontbijt.
Erg behulpzaam personeel en prima uitvalsbasis. Aanrader als je volledig zorgeloos hotel zoekt.

Verbleef Augustus, 2016, bezocht met een partner
SansSouciWien, Manager van Hotel Sans Souci Wien, reageerde op deze beoordeling, 7 oktober 2016
Dear Patrick B,
Thank you very much for choosing to stay with us and for writing this lovely review. We are delighted to hear that you enjoyed your Junior Suite and especially our "pillow menu".
It would be a pleasure for us to welcome you again!
Best regards from Vienna,
Your Sans Souci Team!
Vilvoorde, België
28 beoordelingen
9 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 6 nuttige stemmen
5 van 5 bollen Beoordeeld op 19 mei 2016

Tophotel, goed gelegen in museumquartier dicht bij metro. Verzorgde kamers. Voldoende verlichting in de badkamer. Zwembad om baantje te trekken. Mooie spa. Ontbijt verzorgd tot in de puntjes. En voor een klein probleem (waar het hotel zelf niet veel kon aan doen) werd nog een geschenkje als verontschuldiging meegegeven.

Verbleef Mei, 2016, bezocht voor zaken
Deventer, Nederland
1 beoordeling
5 van 5 bollen Beoordeeld op 11 mei 2016

Onlangs verbleven wij een week in dit hotel (LO). Wij werden zeer gastvrij ontvangen en onze kamer was heerlijk. Het ontbijt was elke ochtend een feest en het personeel opvallend vriendelijk. Ook bij de receptie waren ze attent en altijd behulpzaam. Daarnaast is het hotel op een goede locatie gesitueerd waardoor veel bezienswaardigheden op loopafstand liggen. Werkelijk fantastisch hotel met fantastische mensen! Wij hopen dat zij deze kwaliteit kunnen handhaven.

• Verbleef April, 2016, bezocht met familie
      Locatie
      Slaapkwaliteit
      Service
SansSouciWien, Manager van Hotel Sans Souci Wien, reageerde op deze beoordeling, 17 mei 2016
Dear philip708,

Many thanks for choosing to stay with us in Vienna and for writing such a great review!

It's wonderful to read that you especially liked the attitude of our staff, your room and our breakfast buffet. We will definitely share your compliments with our whole team.

We are already looking forward to your next visit!

Best regards
Your Sans Souci Team
188 beoordelingen
19 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 51 nuttige stemmen
5 van 5 bollen Beoordeeld op 29 maart 2016 via mobiele applicatie

Dit is een hotel waar alles klopt. De kamers zijn prima, het decor interessant, de service eerste klas, het ontbijt elke ochtend weer een feestje....
Wij zijn zeer onder de indruk en raden dit hotel van harte aan. Je schoenen worden hier zelfs gepoetst, als je dat wenst!

Verbleef Maart, 2016, bezocht met een partner
SansSouciWien, Manager van Hotel Sans Souci Wien, reageerde op deze beoordeling, 30 maart 2016
Dear Rosan J,

Thank you very much for choosing to stay with us and taking the time to write such a beautiful review!

We are delighted to read that you enjoyed your stay, and liked especially our attentive service, our rooms and the breakfast buffet in the morning.

It would be our pleasure to welcoming you again soon!

Best regards from Vienna,
Your Sans Souci Team
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Wenen bekeken
Hotel Sacher Wien
Wieden
Best Western Premier Kaiserhof Wien
The Ritz-Carlton, Vienna
Prijzen weergeven

In Hotel Sans Souci Wien geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Sans Souci Wien

Gelegenheid: Hotel Sans Souci Wien
Adres: Burggasse 2, Wenen 1070, Oostenrijk
Locatie: Oostenrijk > Wenen > Wenen > Neubau , Spittelberg
Voorzieningen:
Bar/lounge Selectie dranken Fitnesscentrum/sportruimte Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 366 hotels in Wenen
Prijsklasse (per nacht): 240 € - 369 €
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Hotel Sans Souci Wien 5*
Aantal kamers: 63
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Hotels.com, Expedia en Agoda, dus je kunt je reserveringen bij Hotel Sans Souci Wien met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?