Hotel Sans Souci Wien
282 US$
207 US$
Agoda.com
  • Inclusief ontbijt
Renaissance Wien Hotel(Wenen)(Heel veel waar voor je geld!)
100 US$
  • Roomservice
19 mei 2016 beoordeeld

Tophotel, goed gelegen in museumquartier dicht bij metro. Verzorgde kamers. Voldoende verlichting in de badkamer. Zwembad om baantje te trekken. Mooie spa. Ontbijt verzorgd tot in de puntjes. En voor een klein probleem (waar het hotel zelf niet veel kon aan doen) werd nog een geschenkje als verontschuldiging meegegeven.

Verbleef: mei 2016, reisde voor zaken
11 mei 2016 beoordeeld

Onlangs verbleven wij een week in dit hotel (LO). Wij werden zeer gastvrij ontvangen en onze kamer was heerlijk. Het ontbijt was elke ochtend een feest en het personeel opvallend vriendelijk. Ook bij de receptie waren ze attent en altijd behulpzaam. Daarnaast is het hotel op een goede locatie gesitueerd waardoor veel bezienswaardigheden op loopafstand liggen. Werkelijk fantastisch hotel met fantastische mensen! Wij hopen dat zij deze kwaliteit kunnen handhaven.

• Verbleef: april 2016, reisde met familie
SansSouciWien, Manager van Hotel Sans Souci Wien, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 mei 2016

Dear philip708,

Many thanks for choosing to stay with us in Vienna and for writing such a great review!

It's wonderful to read that you especially liked the attitude of our staff, your room and our breakfast buffet. We will definitely share your compliments with our whole team.

We are already looking forward to your next visit!

Best regards

29 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een hotel waar alles klopt. De kamers zijn prima, het decor interessant, de service eerste klas, het ontbijt elke ochtend weer een feestje....
Wij zijn zeer onder de indruk en raden dit hotel van harte aan. Je schoenen worden hier zelfs gepoetst, als je dat wenst!

Verbleef: maart 2016, reisde met een partner
SansSouciWien, Manager van Hotel Sans Souci Wien, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 maart 2016

Dear Rosan J,

Thank you very much for choosing to stay with us and taking the time to write such a beautiful review!

We are delighted to read that you enjoyed your stay, and liked especially our attentive service, our rooms and the breakfast buffet in the morning.

It would be our pleasure to welcoming you again soon!

Best regards from Vienna,

31 december 2015 beoordeeld

Een heerlijk hotel met uitstekende service. Een en al gastvrijheid. Rustig gelegen midden in museum kwartier naast de metro. Kamer was ruim en heerlijk.
Ontbijtbuffet was zeer royaal en top. Bediening in de gezellige bar was zeer kundig en attent.

• Verbleef: december 2015, reisde met een partner
16 december 2015 beoordeeld

Hotel Sans Souci is ideaal gelegen vlak bij het Museumkwartier. De lobby is aardig, zonder meer, maar eens je in de lift stapt wordt alles alleen maar beter. Het geheel oogt ruim en zeer goed onderhouden. De suite die we boekten bood alle beloofde luxe én zelfs meer dan verwacht.
Het was een zeer ruime suite met werkdesk, een flatscreen die volledig verborgen zat achter een metershoge spiegel, koffie- en theefaciliteiten, badjassen, slippers, automatisch bedienbare screens, vloerverwarming... Mooie, stijlvolle materialen die je onmiddellijk een aangenaam thuisgevoel geven.
Ook de badkamer oogt én is erg comfortabel: stijlvol, zeer ruim ligbad, mooi afgewerkte douche en apart hiervan een hoogtechnologisch toilet met de allerlaatste snufjes: pure verwennerij!
Het ontbijt wordt prima verzorgd, ruime keuze, vriendelijke bediening en bubbels toe voor de liefhebbers.
Een aanrader om te verblijven en er heerlijk te ontspannen na een drukke ontdekkingsdag in Wenen.

Verbleef: december 2015
SansSouciWien, Manager van Hotel Sans Souci Wien, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 december 2015

Dear Martje2013,

Thank you very much for staying with us in Vienna and for taking the time to write this wonderful review!

We are delighted to read that you liked the design of our hotel, your suite and our rich breakfast buffet in the morning. It was a pleasure having you as our guest.

We are already looking forward to your next visit!

Best regards,