“Vertel het door...Dit is een adres om nooit te vergete!”
Beoordeling van TIAN Restaurant Wien

TIAN Restaurant Wien
Geclassificeerd als nr. 82 van 4.920 Restaurants in Wenen
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: Innere Stadt
27 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Unieke gerechten, aandacht voor detail, mooi gedresseerde borden. De aroma's en smaken zijn divers, in balans en nooit overheersend. Het kleurenpalet oogstrelend. De muziek is rustgevend, de obers attent. Fantastische wijntjes. Dit alles maakt dat ik hier 2 opeenvolgende dagen ben komen eten, dinner en lunch. Elk gerecht geraffineerd en verrassend. Een adres om geregeld te bezoeken, alleen niet bij de deur! Prijs / kwaliteit zeer in balans.

Datum van bezoek: mei 2017

13 maart 2017 beoordeeld

hoogstaande vegetarische hoog culinaire ervaring. Alle gangen zijn verfijnd, origineel en zeer goed uitgebalanceerd. De wijnen zijn prijzig. Je kan beter zelf een wijn kiezen ipv de aangepaste wijnen te nemen

Datum van bezoek: maart 2017
1 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig vegetarisch gegeten! De bediening was heel aardig en professioneel. We hadden een plek op het zonnige terras, een must do bij mooi weer. De gerechten waren top, echt tongstrelend. Vooraf een heerlijke amuse en brood met olijfolie vh huis. Zeker een plek om terug te gaan! Echter niet goedkoop. Twee gangen lunch met vier wijn voor twee personen € 92,00. Maar het was het waard!

Datum van bezoek: oktober 2016
27 augustus 2016 beoordeeld

Restaurant tegenover Ronacher theater,lunch,luchtige gerechten en 's-avonds 4 of 6 gangen menu's.
Daarnaast zijn zij gespecialiseerd in vegetarische speisen.
Niet goedkoop

Datum van bezoek: mei 2016
17 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gedineerd in dit restaurant.
Hoewel we voor het eerst op bezoek waren in een vegetarisch restaurant, hebben we op geen enkel moment een stukje vlees of vis gemist.
Het menu bestaat uit 12 gerechten waaruit je vrij kan kiezen of combineren. Wij zijn voor 6 gangen gegaan, waarbij we elk een ander gerecht namen, zodat we het hele menu konden proeven. Deze 'werkwijze' om van elkaars bordje te proeven wordt trouwens aangemoedigd.
Je kan ook kiezen voor begeleidende wijnen, waarbij je kan kiezen tussen een democratische variant, en meer exclusieve wijnen. Op onze vraag om enkel witte wijnen te krijgen werd probleemloos ingegaan.
Ik lees hier recensies die het een duur restaurant vinden, maar in vergelijking met andere restaurants met een Michelin ster is dit zeker niet overdreven.
Hoewel we op voorhand niet goed wisten wat te verwachten, werd het een avondvullende topervaring!

Datum van bezoek: januari 2016

In TIAN Restaurant Wien geweest? Deel je ervaringen!